Sunday, December 26, 2010

500 BLOG !


Join lagi segmen bro ben kita...,kali nie dia nk list 500 blog...gila2 punya..hehe..hope tersenarai la aku...korg kalo nk join klik sini , boleh naikkan trafik...hee,


Ok nak cerita pasal blog aku nie...blog aku nie baru lagi...tak sampai sebulan pun aku berblog..hehe, aku nie suke gila2...dan sempoi2,

Aku asalnya malas nk berblog nie..tp disebab kan terpengaruh dengan yana..maka aku mula la start aktif dengan blog nie...tujuan nk berblog nie sbb boleh mengisi masa lapang untuk aku bebel...tue mmg hobi aku..bebel2 dan merepek...hee

Ok la..malas bebel panjang...korang join jer la segmen bro ben nie...layan..


SEKIAN...PEACE (~_^)v


11 Orang Memberi Komen & Pendapat

wewit! jalan jalan cARik pasal neh

selamat berkenalan :)

from 500 blog (Ben Ashaari):D

salam perkenalan dari segmen Ben Ashaari - 500 Blog :)

hai..got ur blog from BA..jejak ditinggalkan agar mudah untuk dijejaki..huhuh

nice blog.
and followed.
visit my blog please.
http://blogsasau.blogspot.com


EmoticonEmoticon