Thursday, December 16, 2010

Aksi Ghairah Awek Korea






"Kepada yang nk lihat aksi lucah...sori la ek...takda la pulak kat blog nie ok..hihi ('',),"

Nie nk kongsi sket.., salah satu cerita siri korea yang aku pernah tengok sampai abis cerita FULL HOUSE jer...yang lain2 tak pernah layan sampai habis..hehe...

Sapa yg tak pernah layan tue sila la layan ok...pelakon utama dia RAIN dan Song Hye Kyo





Aku suka tgk si Song Hye Kyo dlm cite nie sbb dia suke bebel...pastu kiut giler..hehe..paling aku suke time die nyanyi lagu 3 anak beruang..jom layan aksi dia...

3 Anak Beruang

kom sema-ri-ga

han chi-be-yi-so

appa gom

omma gom

ae-gi gom..

appa gommun tung-tung-hae

omma gommun nal-shin-hae

ae-gi gommun na bul-gwi-yo-wo

hishuk hishuk cha-rhan-da






SEKIAN...PEACE (~_^)v


p/s : sapa tenet slow tak la dpt lyn video dia


14 Orang Memberi Komen & Pendapat

sesedap rase ko je kan tepek gamba ex aku ngan girl lain, jeles aku woh

dia wat plastic surgery sbb tu kiut..lalalala~ =P




p/s:: template tahun baru..yeayy!

nora - hep..hep..,jgn kapel dgn org kapir..hehe

kmoo same cam abang kte oh. tgk citer full house je. korean laen xnk tgk

hihi mmg bes pun..che ain tgk bnyk kli dah.. tp law ujang ada cter korea tuk snow queen lg sempoi..bes..

nape ujang nye title slalu sgt x relate ngan entry??? otak marketing sungguh~

haha, sama ah, aku suka gak bila dia nyanyi lagu tu..dpn nenek dia..hahah

aku xpnh tgok cite nie..sian aku


EmoticonEmoticon