Friday, December 24, 2010

Aku Penipu...!!!!

BETUL KER AKU SEORANG PENIPU...JAWAPANNYA TIDAK OK..hehe


Nie aku nak bagi tau pasal entry
semalam, hehe...semalam aku cite dapat result 8A dalam PMR..so ramai yang ingat aku nie betul2 form 3....oh tidak..hihi...,



Sebenarnya aku saja jer gedik2 konon2 dapat result semalam..saja nk rase feel time tengah amik result dulu...padahal dulu tak dapat pun 8A..('',)




So kepada kawan2 yang di bawah nie jangan marah ek...jangan ada benci antara kita orait.....perghhhh....kan dah kluar ayat jiwang aku...




Sebenarnya umur aku 20 tahun......eh silap....24 tahun...hee





















SEKIAN......PEACE (~_^)v


41 Orang Memberi Komen & Pendapat

dorang buat buat caya je tuh..ngehehe~ =P

Diorang saje je nak komen kat ko jang.. layan aje tu... hehe

salam

hahah...

syira jga tertipu..tapi mmg dh agak bukannaya :D

hahaha..saya tertipu la nie erk..?? hahaha..gelak guling-guling la cmnie..hahadah tua rupanya pokcik ujang kte nie

marah arr cmnie. mane boleh tak marah. hurmh!


=P

okay2. tade benci antara kite. dah tau dah encik ujang kite nie dah tua bangke.. XD

peace all out~ ;P

haha.. dah agak dah... hahammpeeh :)

hehehee...naseb baek x wish smlm...

mane ade...aku kan tolong2 postkan entri tu..huhuhu

oit.. nk kene penampor ngn aku sedas..hahaha..kuang asam btl....

darkbatman - alamak..BATMAN di siang hari..hahahaha...

siot ar wei..dush2 ko ujang..aku dah agak dh..

sian btol org kene tipu ngn ujang ni..iskk..iskk..tp ramai gak org kate muke ko muke tua kn jang?..sian ko..hahahahaaa~

ko kene buat pemohonan maaf kat tb dow

naz - baru lepas abis live kt TV3 tadi

wah jahat!
dah agak dah!

huh!
saje je nak up trafik ekh?(eh, gurau je bro!)

hurm..
tak pe.. sabar tukan separuh dari iman..

sabar jelah dgn mamat nih!
nasib bek tak hempuk je hang nih!

hehhhe
maaf kalau bahasa kasar.
xde niat pun nak marah2
dah biasa dah!

ujang9897: x baik tipu ...dosa...hi3....tipah tertipu nih...:)

ujang9897: x baik tipu ...dosa...hi3....tipah tertipu nih...:)

sape percaya tu mmg tak betul la orangnya

mia -haahahha

ain zulaikha - tau takpe..hee

qaseh - sapa qaseh ek..mmg pun


EmoticonEmoticon