Thursday, December 16, 2010

Ben Ashaari Penipu..!!!???



Woi....agak2 la Ben Ashaari penipu...siapa kata dia penipu tue kompom2 memang
"BAPAK PENIPU"..!!





Sori ek bro ben,tajuk takde kene mengena..(~_^)v

Kenal Bro Ben tak...tak kenal ke...agak2 la wei tak kenal...insaflah kalo sesiapa kaki belog tak kenal ben ashaari...hehe, kali nie nk mengetuk keyboard sambil bercerita..sejak 8 ke 9 hari nie aku mula ber belog..tiap2 hari aku duk jenguk belog bro ben nie..,dan selalu gak aku tanye si Yana , bila la bro ben nie nk POLO aku.....(konon2 nk naik smgt la)

Finally......!!!!!!!!!!!

~
~
~
~

Dengan penuh tak mengharap tibe2 bukak belog aku...ter tengok pulak wajah die kt POLOWER aku...hehe..THANKS bro ben...



Lantak korg la nk ckp aku nie syok sendiri ke apa..janji 1st hajat aku dh makbul(boleh pulak)

nway thanks kat dia..sbb dia byk membantu blogger newbie mcm aku nie..nie 1st segmen dia yang aku join,bace la



SEKIAN....PEACE (~_^)v


p/s : hari nie aku tak berak lagi..

19 Orang Memberi Komen & Pendapat

perghh hebat gila ko ujang..tahniah2!!

amirah yusof - hebat menda,syok sendiri..hahaha

yayasan salam malaysia - dia polo nanti tue..

tahniah tahniah .
mmg teruja kann.
sy punya blog incix ben follow pon dah rasa terharu gila .
beliau komen kat en3 pon dah berbunga2 .hex
rsa dihargai . kehkeh

makcek bukan nenek - yer ker..lagi best..hehe

ujang,mase en ben folow eka,terlompat2 eka..hahaha

Fuh hebat lah lu bro..tp entah dia follow ongko ke tak aku tak tau lah..hehehe..tp kira ok lah dia follow ko..blog aku langsung dia tak intai..ahhahah..

cik eka - eka lompat2 org lain nampak tak..hihi

kmvsblogger - intai tue..aku tggu 8 hari tue..hehe

akhirnya xyah dah dgr ayt "ben ni xnk ke follow blog ai..?" lalala~=P

blog ai pn dia x follow tau...grr~ erm maybe ai xpenah join segmen dia sbb tu dia maleh nak acknowledge..hehe~ proud of yu..keep up da gud work..wewiitt~ =P







btw:: BANYAK TYPO WEIIII ENTRY NI...tau la tgh teruja~ TOING TOING TOING~ @_@

yana - hahahaha..bestkan perjuangan ku....ops..byk typo ek

ce lompat2 sikit..hehehe .. :) hepy berblogging


EmoticonEmoticon