Wednesday, December 29, 2010

Blog Review By My Nakal



Join budak nakal..klik sini


Syarat kepala otak dia.


1. Hangpa kena tahan mental

-opkos

2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa(acah jer)

-silakan..hee

3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)

-selamba...aku sempoi

4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat di
review oleh aku dalam loghat kedah


- aku suka ang review sebab aku leh tua apa kelemahan aku la nie jugak..hahaha..tak reti la ckp utara

7 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahaha~~~tq sebab hang join.

aku akan review secepat mungkin

aku nk selongkaq dulu apa yg ada..hohoo

as salam..
oh. segmen baru.menarik. ikut2~

wahh kita tgk apa kata adik sis kata blog ni nnt.

hye ujang!hepi new year!erm kite nk join gak ngan budak nakal ler...huhu

salam

macam besh je ni...


arhggghhh...........


EmoticonEmoticon