Friday, December 24, 2010

CONTEST AKU DAN KACAMATA

(Gambar Syafiq Rosli Yang Hensem)


Setelah di TAG oleh member bernama EKA, kali nie aku join kontes anjuran Syafiq Rosli..tuan dia, gambo yang atas tue....*buat gaya sambil muncung mulut**


Hadiah dia menarik woo...nak tau apa


Hadiah-hadiahnya


Tempat pertama: RM 100
Tempat Kedua: RM 80
Tempat Ketiga: RM 50


untuk keterangan lanjut sila klik sini orait.



Kali nie bertemakan Kacamata Hitam...(~_^)v


(aku dan kacamataku ketika berada di kubur)

(kacamataku disamping seorang anak kecil)


Tue jer la gambar yang aku pertaruhkan...heee...kalo aku menang sapa nk kene belanja sila jmpa aku...

Syafiq nie no akaun CIMB aku
('',)

12190071677524


Aku TAG 3 orang nie (sapa nk join buat jer)

- Naz

- Hamzah Ian

- Noa (pencabar)

21 Orang Memberi Komen & Pendapat

hoh bessnyer adiah dia.. isk isk isk

siap bagi no akaun bank lagi tu..hehehe

ok gak nie..hehe...gud luck bro

http://sukasuki2u.blogspot.com/

ko pandai kan
hadiah gempak tanak tag aku

takut ar tu
ko takut kalah ditangan aku kan

huahuahuahuahua

Jang, kite buat link exchange.. hehe

menyesal la babe, ko tag aku,haha
ko dpt no 2 je la nati.hahaha

naz - hahaha..sory sket..tgk2 dua2 kalah..hahahaha..

hahahaha..siap ade no akaun la..hehe...

ujang nnti ade kontes bes tagg eka pulak taw..hehe...

tq menjoin....ni suka nk tagg lagi nie..hehe

toing2 tuan tnh dtg..all da best bro..haha da siapa akaun lg..


EmoticonEmoticon