Thursday, December 9, 2010

Erti Kehidupan

سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي


Kembali mengetuk keyboard lagi di tengah hari yg sejuk nie..kenapa aku ckp sejuk tengah hari nie sbb sini baru lepas hujan...syok gila sejuk2 nie...kenapa syok..sbb leh tdo...,

malas pulak tengah hari nie nak taip panjang2 nie...kenapa tajuk Erti Kehidupan..sbb nk story sket kenapa aku suka dengan Erti
Kehidupan..sbb lagunya...lagu Erti Kehidupan nie byk bwk makna dlm hidup aku..byk mengajar aku erti positif...tue yg paling utama dan penting...jadi ada masalah apa2 dgr lagu nie untuk tenang kan jiwa...jom kita hayati lirik dan lagu Erti Kehidupan.....


"jangan berkata tidak, bila kau jatuh cinta,
terus terang sajalah buat apa berdusta,
cinta itu anugerah maka berbahagialah
sebab kita sengsara bila tak punya cinta

rintangan pasti datang menghadang
cobaan pasti datang menghujan...
namun yakinlah bahwa cinta itu kan membuatmu
mengerti akan erti kehidupan

marilah sayang...mari sirami
cinta yang tumbuh di dalam diri
marilah sayang....mari sirami
agar merekah sepanjang hari"


4 Orang Memberi Komen & Pendapat

dulu aku pernah tanya nape letak 9897,ko kate cte nya pnjg.last2 ko x cte gak
pastu tb2 kuar blog adk abg ko semua ada no tu.no plat keta family eks?

ooo dari lagu rupanyaaa..

sorg je komen kan?skank beribu riban
hehe..caya larh...


EmoticonEmoticon