Friday, December 24, 2010

Game Remaja Zaman 80'an

update

masih ingat lagi tak pada game mikro genius yang zaman dulu2....bagi aku nie la hiburan kanak2 zaman dulu2...time tue takder playstation lagi..komputer pun takder canggih macam sekarang...

antara game peberet orang ramai time tue game mario..balik sekolah jer takde benda lain nk carik...micro genius la jwpnnya....tp tue dulu2,skarang menatang tue pun dh dipecah kan oleh mak aku sbb tak stdy time nk UPSR..,so skarang nie aku terjumpa pulak game nie balik kt internet...heee

nie jom layan beberepa game yang aku telah abis main...bosan kat opis nie..time takder keje nie la kerja aku, main game zaman dulu2...hee peace..(~_^)v
nie aku bg link utk korang yg dh rindu nk main game dulu....KLIK jer pada gamba tue...


Chip n Dale

Contra

Mario

Adventure Island

Captain America


banyak lagi game dalam website nie..nk main..klik sini


selain main game micro genius..hiburan zaman kanak dulu main galah panjang, konda kondi, teng-teng, gasing, guli, kejar-kejar...heee..


p/s: aku tgh main game contra...susah la pulak...

23 Orang Memberi Komen & Pendapat

ala tak reti..
men guli tau la..

btw,hye housemate..;)

br lepas donlod game mario...rindu nak kanak² balik..hu3

eka ingt lagi dulu men game mario..
hehehe...
pastu kan game yang tembak burung tu...
hahahaha..
ade pistol lagi..
bang!! tang burung....hehehe

aina rahman - selamanya kanak2 lg best

cik eka - ada jer game burung kat website tue..hee

besh game2 nie..haha...sangt suke bermain game nie kot=)

http://sukasuki2u.blogspot.com/

wei apasl takde Battle City aka Tank

tu favorite aku tu

rindu nak maen Brick! (eh btol ke nie name dye..?? O.o )

alaa yang beli 5 hinggit kt pasar malam tu je =P

as salam..
wah! game yang sebijik saya ada sekarang ni.tapi dah rosak.kapasitornya meletup.dah jadi khazanah dalam stor..
huu..memang yang terbaik la zaman2 kita akan game2 ni.ingat lagi sebelum game ni rosak. main jap sementara nak tunggu cerita gaban mula. sekali kilat.haa..rosak.berasap2..

salam bro..kat ner ada jual lagi micro genius yg original ni (pakai adaptor besar 3 pin kan?)..saya teringin nak cari balik ni..Terima kasih.

salam bro..
kat mana ada jual lg game tape 'Micro Genius' ni..(yg ori pakai adaptor besar 3 pin)..
saya sedang mencarinya..terima kasih.

Ade jual lg x game ni skrng..nk bli la..:-)


EmoticonEmoticon