Thursday, December 23, 2010

Result PMR


Alhamdulillah...aku dapat result PMR 8A...terima kasih mak, abah, cikgu, kawan2 dan semua...rindu kat korg semua....korang dapat berapa A...

Mak kita dah janji nk belikan kita "GAMEBOY" sebab dapat 8A..hehe...happy sgt sekarang nie...

Erm....harap2 kita dapat masuk sekolah asrama penuh...tak pun dapat masuk sekolah teknik mana2...hihi...





SEKIAN...PEACE..(~_^)v


P/S nak kluar jalan2 dengan kawan la..mak bagi kita duit..


22 Orang Memberi Komen & Pendapat

aik ujang ko amek PMR ke??adehh mati2 aku igt ko ni dah berumur wei..hak2
neway tahniah!

ecehh dpt 8A..mimpi semalam eh?? hahaha~ =P


eh adik yati dpt 9A..xtau nk bg adiah apa kt dia..ada idea x??




TERIMA KASIH LIKE FAN PAGE AKU

eh cik ujang ni bru ambik PMR ka?tetiba tak caya hoho..

hurmm. mcm ade kemusykilan. nie mest orang laen yg type entry nieh =P

eh i pun dapat 8 A gak..repoerte r tadi berjimba-jimba datang onterview

sepatutnya semua orang kena share entry ujang ni.. lawak gila.. hahahhaha

ko pun dapat 8A gak, same ar

aku dapat masuk tv
ko dapat tak?

kesian ko, mesti ko tak masuk tv kan. takpe2 ko tunggu time spm pulak ek

kesiannn kat ujang :)
ni mesti time pmr dulu2 xdpt 8A tu yg meroyan ye hahaha

okeh...aku pon igt nk buat post cmni gkla..meroyan PMR..hahaha..

hahahaha...korg nie buat aku gelak jer...

napa ada yang tak caya aku nie amik PMR...

eyh! baru amek pmr ? haha.. yeke nie ???

سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

eh baru pas pmr ker?
nape muka matured sgt?
huahuahua
hehhe anywah tahniah k..

gud luck 4 spm 2 thun lagi..
ingat f4 bukan honeymoon year!
huhu (ayat skema, mesti kau tak mahu dengar kan?)

hehhe anyway jom baca entri terbaharu aku
di http://www.zethcixy.blogspot.com

sorry
http://www.zetchixy.blogspot.com

wah tahniah ya ;p

btw, singgah sini dari bel0g abg ben, singgah bel0g buruk saya pulak ea? keep it up blogging,nice to know you, salam tahun baru ((:

Ujang9897: Tahniah ye Dik. Semoga terus success!

p/s: slm kenal dan follow blog nih, tq sudi dtg dan follow blog saya..AZZEY..


EmoticonEmoticon