Friday, December 17, 2010

Sedih dan Gembira AKU

nie bukan aku ok..



سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

Selamat petang yang sejuk..sejuk sebab apa..sebab mcm nk hujan..nie sedikit kisah sedih dan gembira nk cerita..mula2 aku cite sedih lu ek..

Sedih

Ekceli semalam malam aku dengan yana pergi the MINES untuk membayar bil air tertunggak....eh silap2..bil air tertunggak tue "lucah", maksud aku bil telipon bimbit aku..iaitu MAXIS (promote kene byr nie)....niat di hati memang nk pergi bayar terus belah..memang dah bayar terus belah la..sbb si yana tanak tgk wyg...
sampai2 dkt parking die ckp

yana : azfar..cincin(sambil pegang jari)
azfar : naper..adoi..(mengeluh)

kitaorg patah balik ke dalam mall mencari cincin tue kot2 terjumpa..carik punya carik tak jumpa jugak..so dengan hampa aku terus patah balik ke kereta

malas la cite panjang2 nanti aku sedih..hahahaha

korg bace la blog yana lebih lanjut pasal cite nie...---> KLIK



Gembira

Cerita gembira aku nie agak tah ape2...tapi nk cerita gak..hihi..
semenjak 8-9 hari macam tue aku mula berblog nie, aku ade la tiap2 hari gak duk tengok nuffnang punya akaun..hahahaha..phm2 la tgk apa..kompom2 la kat earnings tue..aku nie baru la beberapa hari register nuffnang tue, aku tanya si yana kelmarin cmne nk ade duit dlm tue
sekali die ckp lambat lagi, 2-3 bulan mcm tue..hihi..
tetiba hari nie aku bukak tengok punya tengok..
WOW...!!! hati kecil ku berkata...dah ade nilai la..hahahaha
nak tau tak berapa... aku dapat RM1 ('',) , bagi aku banyak..lantak la org nk ckp ciput..hehe

(bukan la aku berblog nie nk duit,saja2 sonok)


ok la..malas nk bebel


SEKIAN...PEACE (~_^)v


p/s : takda rm1 takda la cukup rm1000

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

yana - hahahaha,takyah bulan2...dpt rm1 tue

ok le tuh seringgit dari x de lngsung kan..

T_T mmg sedih kot cincin tu hilang.. bukannye sebarang cincin.. huhu

tahu takpe, rm1 tu lah byk.. takdak 1 sen takdak 1 hengget

hahha...saboo je lah kan..masa kecik kecik dengan mak bapak berkira seringgit. padahal wet mak bapak ..derhaka pnya anak.

along tapa - tak jmpa pun..tanye la yana..hee


EmoticonEmoticon