Saturday, December 25, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN



سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي


Setelah di TAG oleh rakan blog bernama azie , aku join la segmen jom berkenalan nie dari tuan tanah bernama Cikgu Hakim.

Untuk keterangan lanjut klik sini

Cikgu tue suruh jawapn soalan2 nie..aku try jwp orait


Apakah status anda

Single (aku tipu)

Ceritakan tentang diri anda

- panggil aku ujang , aku suka Heliza dan Lisa Surihani tak lupa juga Hanis Zalikha..hehe
- dah keje , buat CNI

Ceritakan tentang Blog anda

- aku tulis ikut suka aku...,

Apa pandangan anda tentang dunia blog?

- mcm best jer..leh bebel2..sebab aku suke bebel2 dan merepek..

Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog.

- Tak tau nak nasihat ape..sebab aku pun baru 2minggu...hee

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

- tak tau ape yang unik, biar orang lain yang nilai...(~_^)v

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

- sampai bila aku dah bz...sebab dah bz takleh tulis blog...,
-impian aku supaya Nuffnang kasi aku masyuk..hehe


Last sekali kene TAG 4 org...nie 4 org member baru aku

- ohlala
- zaki
-haniss
-arianna


Sekian..Peace (~_^)v


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Nice story!Semoga berjaya menggapai impian yg terbuku dihati~

jemputlah ziarah rakan2 segmen jom berkenalan dblog saya k!

salam perkenalan dri saya bakal Guru SP n Biology!

nice blog!

lala dah buat sebelum ni . tapi takpe . lala dah mention nama ujang . hehe :)

pegi kat sini http://katakaw.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

owh baru 2 minggu ke.. O.o~

kuat btol menipu ye -__-"

heyy , slm pknaln , cn we be fwen ?? hee
come vsit my blog :)dont forget 2 follow ea ^^

salam pkenalan..
smoge dpt ngorat lisa surihani ye...
heheh


EmoticonEmoticon