Friday, January 14, 2011

10 Password Terpopular di Dunia




Berikut adalah 10 password yang paling banyak digunakan


1. Tarikh lahir


2. Tarikh penting/pernikahan


3. Nama depan (banyak digunakan di Amerika Selatan)


4. 123456789


5. 111111


6. ILoveYou


7. Nama123


8. Kata "password"


9. Nomor Telpon rumah/


10. a1b2c3d3....




Tapi aku rasa orang Malaysia bijak-bijak..tak guna pasword atas nie..hee

Pasword aku FASHA SANDA GILA (mampus kena saman kang)


P/S : Tak ingat amik kat mana nie..pakcik Juon jangan marah ek takder kreadit kat sapa-sapa


19 Orang Memberi Komen & Pendapat

password saye tiada dalam list diatas :p

salam

alamak password saya salah satu tu.. camne erk..ahakz.

password AI CINTA YU pun ok gak..

hehehhehe

akak guna pasword besday akak dan boyfriend lama punya besday...bleh dak...

somi tak tau ni...:p

ujang jangan bitau dia ek...☺

hehe..
naseb baekkk paswerd sy xde gitu.. huhu (;

haha..selamat xtermasuk..tp password bzdy ada..tp gabung dengan perkataan lain..hihi

password aku paling complicated lam dunie kot...kdg2 aku pn salah taip

xda dalam senarai...:p

psword akak..mana boleh bg tau...ada dlm senarai tu..heeeee

ko dh tau p/word aku!! OoemmmGii

password aku paling panjang ialah
15 huruf+5 number = 20
contoh: xcads78hiklm34hukn1a
paling pendek = 6
hahahaha
tapi paling aku ingat yg 20 tu... kalau orang tengok aku buka pun tak kisah...sebab mereka takkan ingat apa yang aku taip sebab aku taip laju2 ki3...

tak pki yang tu..and slalu tukar2 password~hehe

hahaha..xbaik la wat password mcm tu..tp kan bro, kalau lupe pasword tu, fasha sendat tu gak yg bro kena ingt..hahaha..

p/word AIM adalah no.plat kereta...

tapiiiii..bukan keta sendiri...haha...keta orang! sapa pandai cuba lah cari kan...haha

tapi laki byk pkai password amek no plat keta or moto an?toy x?hehehe
cth terdekat adk saya.hehe

yang ke sembilan:: Nomor Telpon rumah/....???

kah kah kah~ typo derr~ =P

password saya makanan :P

yeayy password saya tak macam di atas:p

btw,best gilee password ujang..kehkeh


EmoticonEmoticon