Monday, January 17, 2011

AKU INI WANITA




Tajuk nie takde kene mengena dengan segman bro ben...saje tiru tajuk segmen bro ben.....hahahahaha..sapa wanita sila klik sini..


aku kol heliza tadi..borak2 lama gak dengan dia...nak tau last sekali aku tanye dia apa..bace bawah nie



ujang : ija kau nie sapa ek..

Heliza : aku ini wanita

ujang : ok..bye..('',)





Nie aku share sket gambar heliza yang ada dalam koleksi aku...hahahahaha, gambo2 lama heliza
















Nie blog Ija...pergi terjah

Heliza

Jangan marah ek YANA...saje buat entri nie....PEACE (~_^)v


P/S : heliza tak bace blog aku ker...cik epal punya dia bace...demm....!!!



12 Orang Memberi Komen & Pendapat

terkejut jugak egtkan ujang dah tukar jantina. :P

haha ingat tadi nape la tbe2 "aku ini wanita"..ingat dah salah blog tadi.. ;P

entry best :)
kim salam kat heliza yek..hahah

entry best :)
kim salam kat heliza yek..hahah

ujang..heliza datang baca blog ujang nie..comel la ujang nie =P

shida - dosa2..hee

saffiah - masih normal , tak salah

PW - rindu kat heliza

soly - dia off hp dah

iqbal - wow..ko nyah ek.hahaha

kah3x auww terkejut i bace tajuk en3 td tau hahahahaha

poyo je..haha.. :p ingt btul td..

da tau ke mksd p****..hahahaha..wat2 xtau lak ek..g cri dlm kamus..

salam kenal,,,, nice blog

http://onlineallarticles.blogspot.com/


EmoticonEmoticon