Tuesday, January 25, 2011

Aku Menang Rm50






Join Segmen Bro Ben tengah hari tadi...tak sangka pulak aku terpantas...rezeki aku pulak menang Rm50..hehe....Thanks to Bro Ben dan Penaja Yad'z..sebenarnya hadiah dia topup rm50..tapi aku pakai bil pulak..so harap pihak penaja dapat tukarkan kepada nilai rm50..hihi


Nie masuk kali ke 4 aku menang segmen anjuran bro ben ('',) nak tenguk menang apa sebelum nie..KLIK SINI dan SINI


Nak tau segmen aku menang kali nie pulak..KLIk SINI



No 1 = Si Baik hati Ujang9897



DAN


No 2 = kawan kita bernama Norma







Lain kali kawan2 lain join jer segmen Bro Ben ok..tak tau tiru jer..hehe

Mane tau rezeki dapat hadiah ataupun promosi blog..hehe


Sekian...Peace...(~_^)v


P/S : hadiah utama 500 blog tak sampai umah lagi nie..hehe


20 Orang Memberi Komen & Pendapat

belanja McD dah lepas ni.. operasi menyendeng akan bermula... kekekekeke

ha..tu da dapat no 1 tu~~ tahniah la ye paknyah...

guna bil eh? meh bagi sini topup tu...hehe~ :p

mcm mana ujang ni selalu jer menang...apa keje mengadap laptop ke ujang nih...hehhe

apa2 pun tahniah yer...mmg selalu nama ujang menang dlm segmen abg ben

ngaaa...
dah agak dah..
mmg takde harapan n mnang pon tadi..

sebab die nk menang rupenye.. hahahaha

tahniah.. =P

cngratz!! sgt jeles ok. saye ma0 topup tu..! hehe, jeng0k jap, from blog BA :)

oit xgheti² nk lanje kew?? kehkehkeh~

cik ujang x nk buat segmen???
hadiahnya.. 50X50...
cara x? :P

esok insya Allah yad'z bank in k... tapi tak 100% janji... kalau dah masuk, yad'z bagitau...

salam

tahniah ye=)

pakai bil yea? terbangkan kesini la top4 rm50 hengget tu..huhuhu...

apepasal la ko pakai bil..kalau pakai topup kan da bleh share rm1 dgn aku

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

wooooo tahniahhhh ko menang .... jangan lupa zakat kat kita orang tau

as salam...

wah..canggih~
teringat kat tiefazatie yang memang addict contest.hehe.
korang berdua ni ada keserasian.kalau dua-dua ada anak, mana tau anak tu ada luck lagi lebih? wallahu'alam..

:D

wahhh memang usaha tangga kejayaan la..tahniah Ujangg...

ehh vote aku meh kalau sudi la..

no 86 tau..tq.. =))

murah rezeki bakal raja sehari kita nie....tahniah ujang

waaa.best gile. ak x pnah mng pun segmen die. masuk pun pnah sekali je


EmoticonEmoticon