Tuesday, January 11, 2011

Apa Kejadahnya


Selamat pagi semua...sesiapa yang ada Facebook pernah tak dapat mesej foward di chat box korang dari kawan2 facebook korang macam ini.




"Facebook baru.Kami akan menghantar mesej ini di sekitar untuk melihat apakah anggota aktif atau tidak. Jika anda aktif sila hantar ke minimal 15 pengguna lain menggunakan Copy + Paste untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif. * Mereka yang tidak menghantar mesej ini dalam masa 2 minggu akan dihapuskan tanpa ragu-ragu untuk mencipta lebih banyak ruang .*Hantar mesej ini ke semua teman-teman anda dan untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif dan anda tidak akan dihapuskan.Pengasas Facebook,Mark Zuckerbe.­ "



Lebih 10 orang hantar aku skrip yang sama macam nie kat chatbox Facebook aku.., yang hantar tue ada pulak awek2 cun.., kalo chat dengan aku nk ngorat aku ok lagi...hihi..jgn marah ek yana..

Yang aku tak paham kenapa ada yang percaya dengan ayat tue...,memang la tak kena bayar pun nak foward2 skirp tue..tapi kenapa cepat sangat terpengaruh dan percaya rumor2 macam tue....kalo dah tau tak betul kenapa nak fowardkan jugak...tue jer yang aku tak tau sikap orang kita nie...

Dah dapat aku takder la fowardkan balik skrip nie kat member2 aku yang lain...bukan aku sombong tapi buat apa buat benda yang sia2..

Ini semua pendapat aku la...lain orang lain pendapat...hehe, sesiapa yang pernah fowardkan tue kenapa ek korang fowardkan...hihi..


Sekian Peace...(~_^)v


P/S : Bekpes roti tampal best nie..




10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Salam

haha dapat juga.. bengong org mcmtu. percaya sangat. tu yg selepas rajin sgt org htr, 1 hari tak buka FB.. geram malas.

ida x dpt pown,, hwa,, alah ! tutup je lah lg bgus,, gedik r fb nih,, hehe

dari yahoo ke FB..suka sgt dieorg ni email-email berantai yang gila merepek ni..

oh ada pulak buat keje cam tu ek...so far xde lg lar pulak sy dpt msg berantai tu

sama la..ai pn dpt..last last trus closed je chatting tu..annoyink! =_=

ape kejadah la semua tue..hehe..

takder ker yang fowardkan..nk gak tau..

kalau dah copy paste tu virus namenye..

ok la gak....saya dpt chat pasal mangsa bunuh mona fendy...lg la mcm shilake...dh la kul 3 masa tu...pergh...serem2....suh tlong cari kepala dia lak tu...apa daa...x prlu la k0t f0rward bnda2 karut cm tu...ish2


EmoticonEmoticon