Tuesday, January 25, 2011

Berak Bersepah

Grrrrrr.......!!!! gila la..hahahah...bukan gila jer..geli pun ada..hampeh tol..nak tau sebab apa , tanak tau pun aku nk bgtau...tadi time aku nak pergi toilet utk buang air besar atau lebih dikenali dengan BERAK...,Penuh semangat aku lari ker toilet.., tibe-tibe potong stim betul...baik punya taik tercicir la pulak...adoiyai..kejadah apa la punya manusia berak tak basuh nie...bayangkan la bersepah taik kat mangkuk tue..

Hampeh betul ...kalau korang tenguk kompom hilang selera makan beb....cis...aku dengan tak tahannya terus masuk toilet perempuan melepaskan hajat...hehe..

Moral of the story...

"Jangan la Berak tak basuh ok...."

Sudah-sudah...aku ada kelas jap lagi nie...sampai pukul 8...demmm!!

Sekian...Peace..(~_^)v


P/S : aku pun pelik asal aku cerita pasal berak nie...


26 Orang Memberi Komen & Pendapat

Ceyt. hape daa berak tak basuh.. Bukannya susah pon.

yaaakkkssss...ziee pon tak selera kalau toilet mcm 2..Hari 2 sggup sruh bf bawak kereta mcm drift cpt smpai umh tak sggup nk lpas hjat kt toilet awam kt mcd..huh!

mcd mne dirhsiakan..huhu

eeii.. patut attach skali pic taik berterabur tu biar muntah semua yg tgk.. kekekekeke

ko balas la balik berak terabur pulak

saye memahami perasaan anda.. kerna saye juga pernah merasai perasaan itu.. hukhuk

mungkin tak ada air waktu die melepas tu..hihi

tp..tak tahula..tlgla menjaga kebersihan~

eee yeekk, pengotor giler. toilet mana la tu

eh eh...sama plak entry kita hari ni..motif nya 'BERAK'..haha

Cirit Birit

kau ke yg berak tadi tu ? muahahah :P

euwwww !!! mesti orang tu terlebey minum teh orang kampung. tu sebab tercirit.


hahaa ..

TERBUKTI OMPUAN LG PEMBERSIH. SEKIAN~

ahha..kntoi...ni ar muka kat dlam ladies slalu ni...

menang dah nieh topup 50... tinggal no. hp kat komen yad'z ok.. mekaseh..

http://azyaleeya92.blogspot.com/2011/01/ohohoiiiiiiii-menang-sudeyyy.html

Ujang....bukan ko ke yang....ok2... tak bagitau..:D

hahaha..mesti bau berak tu lg busuk dr kentut kan..ekeke..

hahha..jd jgk melepaskn hajat tu..ingtkn dh hilang.hahah

haih....department mane la tu....haha

salam

komen sambil menahan tekak loya dengan tajuk..huhu


EmoticonEmoticon