Tuesday, January 4, 2011

Blog Aku, Bukan Privasi Lagi


Wah...gila, tajuk boleh mengundang durjana...pagi2 on9 aku telah di pukul oleh nub..tau la ang kaki pukul..adoiyai...,

nub tag aku segmen anjuran tuan tanah bernama shaofie

Setelah dipukul..seharusnya la aku membocorkan la segala privasi blog aku nie...oh tidak, bocor la rahsia yang blog aku nie sudah tidak ada dara....

Dari aku merepek panjang meh la aku terus terang dan ceritakan yang blog aku nie bukan privasi lagi..

Ramai dah tahu yang aku nie sebenarnya bekas pakwe kepada Heliza AF....selain itu..aku jugak pernah kapel dengan seorang pelakon popular iaitu Lisa Surihani.. .tak lupa juga bekas awek terbaru aku blogger terkenal yang bernama Hanis Zalikha.



Sekian....Peace(~_^)v


P/S: "naik lif tekan sendiri"


10 Orang Memberi Komen & Pendapat

heliza and lisa surihani pesan kat aku suruh bagitau kat ko jgn sebut2 nama diorng lagi.

diorang menyampah ar lalalallalala

noa - hahahahah...diam la kau..dengki ek

as salam..
peh~
jang, ni bekas2 ni, semua single mingle lagi ke?

haha.tak tau lak den :D

sapa g bekas ujang nie erk..cepat muncul ujang dah lupa yang lain nie
hahahhaaa


EmoticonEmoticon