Thursday, January 13, 2011

DarkBatman seperti Batman sebenar





سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي




Sekarang ini aku tengah geledah blog Darkbatman untuk membaca tips2 dalam dunia blog...


Kenapa aku geledah blog Darkbatman..???



Sebab dia lebih mesra alam selain Ben Ashaari...Bukan maksud aku otai yang lain tak mesra alam..tetapi aku mula berblog nie kenal Darkbatman dan Ben Ashaari terlebih dahulu...

Perlu ker Jeles dalam dunia Blog..????



Bagi aku jeles tue perlu juga...tapi bukan jeles dengan fikiran negetif..tetapi menjadikan batu loncatan untuk jadi seperti mereka yang berjaya...

Jangan kedekut ilmu, contohi Ben Ashaari dan Darkbatman


Penting ker belajar mendalam dalam dunia blog ini..??

Tepuk dada tanya selera ok...



" Jangan ingat aku GAY pulak sebab godek blog kaum adam..,blog cun2 macam Hanis Zalikha wajib godek gak..hehe "




Sekian...Peace (~_^)v



P/S : BE dah bertambah menjadi 2..thanks Nuffnang


25 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam

amboi blog saya bila pula nak godek.. tetiba lari tajuk nie..

wah derang banyak tips yea..
harus saya terjah juga..;)

hari ni je..brape kali dah saya menyemak kt komen ujang..heheeh
Ben ashaari dh kenal..dark batman ni belum kenal..klik jap..

wui ujang ni fevret blog aku ni.. slalu terjah blog ni.. coz suka dgn entry fitness dia.. minat dgn fitness... jom serbu.. hehehe

apezs - dah melekat sini aku godeknya..hee

atie - hehe...jgn segan2..tembak jer..slalu gak g blog atie..

awang - badan dia ketul2 gak..hee

ujang ensem bila nak review blog i haha

hehe...sy syg blog sy..maka kena ade ilmu ckit tuk make sure, sy lebey syg blog sy..

merepek tul niesz nie..hehe..sila abaikan..

qaseh - tak reti ma review...kang org ckp kita lalat..hehe

niesz - tak merepek..fakta tue..hee

balas singgah..
hai tuan blog yg hensem..hahaha.
salam kenal..x)

2 2 blogger hebat..respect mereka..nanti turn kita plak jang jadi blogger hebat..insyaAllah.. =)

psst: sama la kita dah ada 2 be..hehe

blog digodek xpa,,jgn tuan blog tg digodek

hahah

Darkman memang best..dapat menghilangkan perut yang boyot..wahaha

ujang : semangat camni ah yam kite nak kan...ai laik dis...ai pun ngah terjah blog darkbatman ('',) tengkiu lah geng, beri dorongan pada ai untuk sama2 maju dalam bidang ni...koh koh koh ayat kenot go feder lansum!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "*-* HuJaN oH HuJaN *-*"
2. New Entry "@ ReVoLuSi RaMBuT @"

wahh..enche ujang makin meletopsss..BE btambah yee..nak compete dgn sis yana ea?haha..

anyway...den mmg suko belog brader aie tuuhh..besttt!=)

wahh,ramainye pengomen ujang.. tq cz wt review..hoho.. jrg ade yg nk review blog batman ne sbb dorg pk dh otai.tp bkn otai pun. petai ade aaa.hahaha

wahh,ramainye pengomen ujang.. tq cz wt review..hoho.. jrg ade yg nk review blog batman ne sbb dorg pk dh otai.tp bkn otai pun. petai ade aaa.hahaha

darkbatman ensem kan..lalala~

asal da dapat BE ni..tak aciii..
JELES*

as salam..
oh~
hampir2 terlupa link blog beliau.
rss link beliau hilang entah ke mana.

thanks ujang!

belanja hang banner free 5 jam.haha~

ujang da on da way jadi cam diorang nampaknya..^^


EmoticonEmoticon