Monday, January 31, 2011

Heliza..oh heliza


Gila....adakah aku gila...jwpannya salah...,

Semalam aku join gathering sahabat blogger dan buat pertama kalinya jmpa kawan-kawan alam maya..

(curi dari nyah)

Gambar hasil dari aku memang takde la..gambar aku pun tak banyak dalam kamera2 kawan lain..sebab aku nie pemalu gila...tapi yang pasti gambar aku bersama heliza ada la..hehe

Yang tak bestnya aku tengah tension...

Tengah tension sebab kabel talipon bimbit aku jenama nokia 3310 takda pulak.., gambar dengan Heliza nak upload buat entri hari nie terbantut...

korang dapat bayangkan tak time nak berak tue terbantut...macam tue la aku rase sekarang..

Panas jer hati tengok gambor dari kawan2 blogger bersama heliza..hehe, tapi paling aku panas hati dengan MUSUH KETAT AKU....menyesal aku amikkan gambar die dengan heliza..dah la potong line aku borak dengal heliza...

Si MUSUH KETAT AKU tue jeles sebab heliza dengan sendiri mengaku dia baca entri aku..hahaha..nak tau entri ape heliza bace....KLIK SINI...heliza pun bace wei..

So esok aku nak update gak gambar aku dengan heliza..tak kira la cerita dah basi pun...janji aku tak terbantut..hehe...

Yana nanti kita dating ok..hehe, smlm dah puas dating dengan heliza(ayat pujuk)


Sekian..peace..(~_^)v



P/S; MUSUH KETAT AKU SERUPA DENGAN MAWI...pergh..geli aku



29 Orang Memberi Komen & Pendapat

fine arr nyahhh!

orang nicari la dia nak tunjuk dia Heliza.. rupe nye, dia dah jumpe awal2.. cissss

Hahaha..
Berebut lah korang dgn Heliza..
Janji Hafiz, aku punya..
Wakakaka.. *tak masuk list pun kan

okey fine..kau orang jumpe kakak aku *heliza*.. hakhak... jeles tahap gile vavi..kalau x kerane cuti taun br cine..aku mest ajak bf aku join... xpe2..next gathering, kami dtg yepp... tp kalau dtg pun mesti segan sbb x kenal sape2..sob3...

ALA..CEPATLA UPLOAD NAK JELES NI..KAH KAH

mujur aku tak pegi.. kalo tak jangan harap la ko ngn si naz tu nak rapat ngan heliza.. haha

eh naper saya tidak diajak...? *bajet blogger fofuler*

3310 aku pkai bluetooth je...haha...=P

tu ayat pujuk ke ayat bagi panas lgi -__-"

wah beruntung kau derr.. cis,, dengkinyer..

yuyu - kene pantas..belakang tabir..hehe

d_tieah - cis..hafiz watper

farhaniza - hehe..dtg jer

mizz sue - esok la..

mamat - sibuk jer kau..hahhaahah

astina - jom2..ajak la nie..hehe

IR - btol dow

zamir - nipu la tue

yan - tggu sok

tomatokering - hihi..

azureen - pujuk kot

mr.syah - hahaha..padan muker

hahah.. ade aku kesah??

*hukk.. bapakk jelesnye.. huhuh..

fuyooo...
jumpa heliza... cepat2 lah update :)

paknyah..meh la jenguk mata heliza kat blog...:p

wahh cepat buat entri..sis nak tgk sok.

gua tak jeles pon. lalalala~
mawi tu aku pon tak phm cmner boleh dpt, haih, aku ingatkan cm aaron aziz.haha

bape kali aku nak cakap... naz lebih pada david arumugam.. haishh.. hehehe..

ade hati lagi citer pasal heliza nieh... ciann yana... huhuhu

ujang minat heliza ye..
mmg lawa n sweet si mata bulat tu..
teruskan..
hehe..

ooo..ini rupenye tuan blog! hehe..hye balik! rugi xdtg awal smlm..uwaaa... :(

salam pagi selasa =)

ujang nasib saya bukan yana, kalau tak puas hang nak pujuk..hahah

hehhehe...berebut2 la plak,hehehe...main ozom2 jek la...

nasib baek bukan lisa...kalau x memang meroyan aku..haha


EmoticonEmoticon