Monday, January 24, 2011

Jejaka Hot nie menghairahkan

Hari nie aku nak ucapkan terima kasih kat member aku bernama Jejaka Terhangat..., korang biasa nak tengok perempuan hot jer kan.. kali nie cube la tengok Jejaka Hot pula...hihi, tapi amaran keras ok...dia bukan Gay atau Nyah.....kalo nak jmpa Nyah klik SINI


Kenapa aku ucapkan terima kasih pada Jejaka Terhangat nie...sebab dia best..hehe..,
pagi tadi aku baru on9 setelah 2 hari tak on9 dan tengok2 mamat nie bgtau aku dia dah review blog vespa aku nie..hehe...thanks bro..nak tengok KLIK SINI





Dia juga memberi aku rangsangan...eh betul ker ayat aku ransangan nie...lantak la.., dia kasi rangsangan supaya tuka apa2 yang patut..so nanti aku nak tuka2 sikit, nak edit2 sikit dan nk rogol sikil blog aku nie.....,

Cmnie la aku suke orang kasi pandangan2 bernas...hehe.., korang yang nak kutuk atau kritik silakan la ok..aku kental...hihi..komen lagi apa yg aku harus buang atau tambah...suruh buang lucah2 aku rase takde lucah blog aku nie...hahahahahahahahahah, tajuk lucah ada kot..('',)

Sekian..Peace (~_^)v

P/S : malam nie tengok green hornet..jumpa di Mid Valley


29 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam ujang ('',) gile gempak ah bro JT dah review blog yu ni...ai laik it...gud lak lah ye...ai xde ape nak kritik mahupun ulas panjam² coz bagi ai blog yu ni dab best!!! siyes wei...koh koh koh
malam kang tengok wayam ingat² lah ai di sini ok, sok yu kasi bikin 1 entry bab ni tau...terbaik lah geng!!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "CONTEST KAMI POSE COMEY"

huiyoo...kaw-kaw JT puji ang...apapun,, sy suka vespa tu...;)

yer la. org dah bagi pandangan, buleh la ubah pape yang patot. ye dok?

heheh ..

bestnya... nak jugak...huhuuhuhu JT oH jt....

cewahhhhH~ ade orang wat review sal belog diaaa.. wahhhh! kembang la tu.. kan kan kan :p

bro monday - jom la g..hehe

moon - jom naik

sepet - tau takpe

ammar - tggu gilaran jer

yuyu - kembang ape ek

sue - buweekkk

pewittt~~ hot! hot! auwww~~

p/s: saja nak nyebok.. lalalalala~

nnt jumpa kt mid nk amek gbr dgn yu eh..artis nih..wewiittt~





























*pitammmmmmmm* =P

dah pernah baca review blog azfar9897 tuh.. betul lah tuh dia cakap blog ujang mmg best.. IR pon suka

suke header tu...smart n unik..hehe

blog ujang memang best. sempoi and cool. tmbh berseri sebab ada vespa tu.

kau mmg bes! suke dtg blog aku dtg kentut. HAHAHA.

wahhh...cepatnye dpt tgk green hornet...tiket free nuffnang ke?
hmm..jeles again..

belog ujang mmg ebs..salu singgah...no lucah2 ha..hahaha

baru nak cakap pasal tajuk lucah tu..haha, sokong ujang..tajuk lucah banyaklah kat sini..hahaha ;P

eh kejap, ble mase lak bro naz tu jadi nyah?? auww

miss pikon - sila nyibok lg

along tapa - gmbo heliza dgn lisa surihani jer..hehe

yana - sibuk

IR - lu lg gempak

cahaya - thanks

imanshah - dari dulu..hahaha

yuni - sy pun suke awk...eh silap

kakchik - jom naik vespa..hehe

haa fakihah - kentut tue best la

lalink - haah free..

cik eka - lucah tue ape..hihi

siti safiyyah - die mmg nyah..hahaha

cantek vespa...owh ttibe plak puji vespa..agaga:P

wow!!
menarik tu..
best bila di review...
eheheeee

tahniah!!! blog ini mmg hebat..syabas

as salam..
haha..link nyah tu yang hangit tak ingat dunia.
mesti beliau hangin.terkena lagi sekali...

:D

wow!hot nyer..terangsang suda..wakakaka..

nnt review sket cite tu ujang...

wakaka..seb baik aku pon tak kena cop nyah..kalo tak abes aku tarik balik review blog ko tu ujang. ahaks...thanks utk special entri ni.=p

owh..lupe nak habaq..kire bleh la tu..dah masukkan dlm bloglist..ahaks..


EmoticonEmoticon