Friday, January 28, 2011

Siapa Tau Typo

Nie entri lama..saja keluarkan




TYPO bukan la maksudnya penipu atau sipenipu...,tapi maksud sebenar dalam bahasa skema dia ialah typographical error...aku nie jenis pantang tengok orang typo nie..lagi- lagi kalau member2 yg rapat kt Facebook aku....kompom aku akan print skrin,pastu post dlm album Facebook aku..hehe..so jadi bahan sapa yang ter typo tue..(macam budak2 kan..)lantak la..tue la hiburan masa lapang...nie antara pic2 yg aku print skrin..jom layan si typo




Makin jadi Makan.



Baik jadi Biak


Pagi jadi Pagoi


Mereka jadi Meraka


Hobi nie bkn la tujuan untuk mengaibkan atau memalukan atau.....tak tau la atau ape lg..tp semuanya sekadar mengisi masa lapang..sbb aku pun pernah terkene dgn TYPO nie...hehe..jap..jap...aku carik pic aku ter TYPO
~
~
~
~
ok nie die typo aku..hehe..sikit jer kan



peace...(~_^)v


P/S : siapa typo..tggu la masa aku print skrin..hehe


45 Orang Memberi Komen & Pendapat

siap print skrin lg tu. gigih gila la mu ujang. :P

ngahaha...typo tu membuktikan kita taip dengan kelajuan alam semesta...tapi aku tak faham ada sesetengah org yg taip macam siput tapi typo melambak2..

Gorengbaek - Tips untuk dapat idea buat entri..

Hangit Habis dah - Retailing entri lepas + itu tegas ke?

miss pikon - byk lg koleksi nie..hehe

along tapa - ko tggu turn kau..hahaha

orang yg gelak2kan kesalahan typo tu..cop je dia sebagai CIKGU BM..aku nyampah org gelak2 sbb typo sket2..

nasib baik aku tak pernah komen kat fb ko kan
hehehe

HAHA . ujang ko pon same lah . Pantang tengok jadi tengor . HUHU

Jom Baca Ni
http://myungdae92.blogspot.com/2011/01/undilah-entry-ayahku-dahulunya-seorang.html

typo oh tidak bukan sya miahaha cpt ja print screen hehehe

1st..aku nak ty ko..maksud "tengor" tu ape?..kurang tau plak aku..hahahaaa..

2nd..bukan ko king of typo tpcc ke??..hahahahaha~

finaz - hihi

Jejakat Hot - biasa la..yg rapat2 jer kene

julya- tggu jer kt blog pun

myung - hahaha...edit2

efa - opkos

kekelip -hahahaha...ade plak ko..siot..edit2

nurlailatul - byk lagi

iqbal - gila..

sunah - hehe...tau takpe

haha..bese ler pantas sangat tuh..

oo..kena hati hati la mengomen kat belog ujang ni...tak leh ada typo...haha

HAHAHA ko sme cam abg aku dowh. tp abg aku xde la smpai ps. haha.

haha aku pon suke gak org typo2 ni..sedap nak nganjeng balik.. ;p

kalau tengok kat entry yuyu, penuh dengan menda ni ^^

syafiq - sama la dgn aku..hehe

mamazara - tau takper

haa fakihah - kim salam kt abg kau

siti saffiyah - tau takper

yuyu - nanti nk PS..hehe

aku typo bro.hahahaha..salu silap taip.

huhuhuhu...bhy btol klu typo nih..


(kenal lenzo ke?)

hehe ala, typo sket pun tak bole.. :P

haha..org jnis cam hg ni ckup aku suka..skali hg plak yg typo mmg siapla..haha..jaja 1 kg xabes..

hahaha..amboi..meriah ye gelak kat orang..siap print screen..hahahah
cam apa je..kena type berhati2 ni..haha

baca semula..yeah..xde typo..bleh post..zzz

batman - tggu la kau

fyna - satu club persona

najwa - boleh jer..

iniialahaku - hahahaha..mmg slalu kene

atie - tggu harinye

aku selalu dikenekan kot.....demn!

haha! mmg bes kne kn kalu org yg typo neyh. nk2 kalu bwk mkna lain trus. xD

tu ja te
lancer jd lanjer..
mitsubishi lanjer...
ok gak tu...hahah

yo lah kau sikit jang....

hang la pioneer tau...hahahaha

hahahah!!!
ada juga org macam ni rupanya..
saya pun selalu gak salah eja..
pastu bila dah sedar letak * beserta ejaan yg betul :)

mangsa yg tertypo mmg enak utk d bahan

wakaka

salam pagi sabtu =)

ingatkan makanan tadi,,huhu...rupanya kesalahan ejaan [ kena eja betul-betul ning, nantikan kena PS lak.huhuhu]

citt ujang ni same macam kawan syarq kat dlm chat room..

asal typo je dye print screen....

tapi kalau dlm chat room kami panggil

typo=gegel

gegel= hobi masa lapang.

har har har

kat entry pon banyak typo... tapi bile dah nampak wat donno jek.. malas nak edit balik.. huhuhuhu

haha...rajinya carik silap org ekkk ;P

ujang jgn lupa yang terbaru ardenal...

owh tidakk!! typo tadi takde~~ hehe

bahaya.. bahaya... jgn dekat ujang... hehehhehehehe

kejap lagi kamu yg kena ujang...shda wat entry ok

ooo ko la ni ajar smpai sume org typo haha


EmoticonEmoticon