Monday, January 3, 2011

Terima Kasih Nuffnang



سْــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي


Di pagi yang indah dan sejuk nie...nak ucapkan terima kasih kepada pakcik Nuffnang..hehe..sebab apa..sebab dekat sebulan aku dengan nuffnang nie dia bagi aku rm6.75...hehe...

2 minggu lepak di entry SINI aku ada cite yang aku dpt RM1...sekarang nie dah jadi rm6.75...Alhamdulillah...

Setakat nie tak pernah dpt BE lagi....YANA cakap nak dpt BE kene tunggu dekat2 2 bulan macam tue..., takpe la..aku tunggu jer la..hehe...Pakcik Nuffnang kalo rajin kasi la saya BE k....love u...hehe



Majulah Blog Untuk Nuffnang



Sekian..Peace (~_^)v


P/S : sedap pulak bekpes nasi lemak..



14 Orang Memberi Komen & Pendapat

hehehe..eka dulu kan...mula2..0.25 jer.....
skang ade 43.00..be tak penah dpt g..tah bila nk dpt tah.....

eka - tak lama lg leh dpt cek tue...leh lanje...hee

kita baru dpt 1 je BE. haha. xde kemajuan lgsg :D

hehehe...
tulah tu..berjanggut tnggu 50 hengget ni...eka lanje air kotak erk..hahaha

liyana - untung la tue dpt gak BE..hee

eka - orait..TUNTUT..!!!!!!!!! hehe

baru td cek dah ada RM22.50 dah bleh buat mas kahwin pinang org johor...hoho

hahaha...okeh....jgn lupa bagi alamat..bila kawen ngn yana..eka bg hadiah..heeeeeeee

tahniah..dpt BE nnt bleh la buat knduri..jmput blogger laen..ghehhe

oda - byk tue

eka- nanti tggu kad

bukan photographer - tggu aku kawin..hehe

wooh terer ang bro..aku selama lama dok buat seposen xpnah dpt..haha

dapat rm94 huk2... sume dah jd metered..grrr ok lah tu ujang dulu2 pun dpt byk tu jugak nnt dpt lah be tu

aah la x check ag nuffnang ade bp. hehe. baru je ade acc nuffnang. ritu ade 25sen je. hehe.


EmoticonEmoticon