Wednesday, January 12, 2011

Tolong Aku Wei...!!!!!!!!!!!!!



Sesiapa boleh tolong aku.....aku ada masalah..

cube tengok blog aku ni..., macam mana aku nak selarikan sidebar aku yang Pemegang Setem dengan Tajuk entri


Masalah aku nie kalo iklan leaderboard keluar nanti bertindih dengan sidebar aku bertajuk pemegang setem ...


ANA RAFFALI....tolong ingatkan aku...!!!!!!!!!! tibe2*



Aku serius nie tau..sapa hebat tolong ok..




15 Orang Memberi Komen & Pendapat

kita x arif la Ujang..sori, boleh tolong bacakan entri aje..hehe

sebab ape ea jadi gitu?? hmm pondering......

alamak! abg eq takde kemahiran pasal ni laa...hehe

pergi kat design-template designer-adjust widths

boleh la tarik2 kat sebelah tu nak besor ke kecik..

selamat mencuba =,=

salam
ni msesti ada usik2 kat mana ni

sbb size sidebar dan size body tak leh lebih dari size header yang telah termaktub itu...

kalau size header 950

maka post mungkin 650 dan sidebar 300 :D

kalau lebih herot la dik ujang wesh..

takpun, alihlah iklan tu..letak atas header ke?

ermm..nk selari kan bg die same line ke?mksd niesz pemegang setem tu nk letak atas entry ek..

kalau niesz, niesz g kat page element then letak kan pemegang setem tu ats blog posts..mcm tu je kan..

ermm..contoh g tgk blog niesz, yg ade cartoon couple peace tu..mcm tu ke?hehe..kalau silap sory ek..ekekeke..

siti saffiah - kalo atas sekali nanti iklan kluar tulisan home tue akan ke bawah

dowh.. ko mintak tlg anna rafli? wakakakka

alamak. tolong tengok boleh la. opppsss,,, jangan maraa haaa :D

yaya tau..yaya tau yg yaya tak pandai...hihi...


EmoticonEmoticon