Wednesday, January 26, 2011

Tolong Aku



Kawan2...korang semua ada Facebook kan...nak mintak jasa baik korang UNDI di SINI

Tolong Undi no 125..

cara dia senang jer..like jer..hehe

Kalo menang jimat sikit duit aku nak kawin....

Kena pulak lawan dengan si comel irene nadia marcello...dah 600 kot undi dia..hahahaha...




19 Orang Memberi Komen & Pendapat

muehehehhe.. comel ujang ni! ok ok.. dahku sedia mengelike ^^

salam

wah jimat yea.. orite ujang.. saya akan LIKE besar2 ahakz..:p

wah ujang .. tu ke bakal org rmh? ujung bulan 4 kan jang? uishhh .. tak lama lagi tu. hihi ...

haha...boleh je..tapi ko kena compete dgn Irine marcello...no 52...haha..gile kentang, lebih 3 ratus tu like dia..hahaha..tak pe, aku doakan supaya markah juri berpihak kpd ko...

hahahahaah...si comel tue dah 500 lebih..hihi

ok..125 ye encik ujang?dh tekan ni..kang silap plak~

125 yer...ok Cikgu Tie dah siap like dah.Semoga berjaya!

orait..aku tolong like..^^ no. 52 kan? eh....eh.... 125....125...he he

tolong like juga..semoga berjaya =)

er udian apa ni?aku selalu ja lepas flight miahhaha..erk nk pi tgk jap..nnti2 nak pi like hahaha

dah tolong... nak habuan...? echeh... juz joking... gud luck ya...

like katne weh??? niat nk tolong nieh

dah like demi yana dan mesin basuh
hehe

Wokeh dah tekan LIKE.

>>> AMEKKO! <<<

Entri yang satu lagi hari nih:  Susan Boyle:  Before & After


EmoticonEmoticon