Monday, February 14, 2011

Bestkan Valentine Day

(Lisa Surihani)

HARAM OK VALENTINE DAY...!!!!!!!!!!!!!!!


Kenapa aku rase mcm kosong jer opis aku nie...ramai yg bercuti ker atau ramai yang pergi sambut Valentine Day nie....dah la aku tengah lapar nie..nak bekpes dengan siapa pun takder geng..demmm.!!!

Kalau makan sorang2 rasa mcm orang gila wei...betul tak..??? tapi rasanya aku terpaksa bekpes sorang2 la hari nie.., tgk kosong jer...ish...

Korang pernah tak mkn sorang2 atau suka makan sorang2...??? kalau aku mmg payah sikit nak makan sorang2, sebab mmg rase mcm orang gila...hehe..('',)


 Ok la..nak pergi makan roti tampal jap..,semalam dekat entri INI aku ada ckp nak pergi rumah hanis zalikan kan...,

Kejap lagi aku cite saat aku di rumah Hanis Zalikha ok...Perghhhhhh!!!, apa yer perghhh..tggu la jap lagi aku cite ok...


Lepas makan...aku mcm biasa berak dulu.., lepas tue baru sambung mengetuk keyboard nie


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : bosan wei duduk sorang2..demmm..!!




21 Orang Memberi Komen & Pendapat

Klu saya sker je mkn sorang2. cpt sikit siapnya....:)

kan?? klu jenjalan sorg2 pon xbesh..mcm org bodo jek..ngeh2~~

"bekpek" tu nate apo?? kohkohkoh~ =P


ai mkn ns grg mak ai msk..nyum nyum~ ^_^

Aku pun nak tanya apa itu bekpek???????
Brad pitt ke wei??????????
Hahaha..

Latest entry : Kempen : Kami TAK Sambut Valentine's Day

IR - ek

azzey - opkos la

nick - tau takper..hihi


yana dan tieah -ala typo sikit jer..demm..

salu je makan sorang2.. asik nak berteman pon xleh gak. kdang2 gi mane2 pon sorang2 gak. kalo g berteman ni banyak kerenah.

nak jugak berak kt last skali tu..kui3
simpan bio buasir bru gagah namanya

fairy - yer ker..tp mcm org gila..hehe


amirah - demm...tanak2

baru lepas baca blog jiji pasal puisi aku yang sorang. hahaa. memang mood kesorangan ke pagi ni ?

hahahaha...tu ler pasal..dalam studio ni pon kurang nye orang..dorang direct cuti celeb valentine....wasted!>,<

ujang : salam pagi geng! biasa lah, sama ngan opis ai, lengang je arini...adehhh~ x de geng nak sapan jugak ada 2 3 oram je, slalo bapak ramai kat cafe makan se meja!!! apa pun ai jeles!!! yu x abes² nak postim gadis ai si Lisa Surihani tu....koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"

kdang2 mkn sorg2 best gak.. cpt ckit, xde nk tunggu2 dh... hehehe

patutnya ko pun mitak cuti jugak kan?

tengah makan sorang2 la nih.. mknn y bes pon jadi x bes.. xsyiokkk lalu makan sorang2 nih.. :(

dh komen ke sini?rs dh komen..byk kali sgt masuk blog ni..haha..

mari ber valentine~kokoko..klu ckp jgn wat, tp nak wat kan..so, aku ckp mari sambut..sambut la dengan meriah..sambutla dengan suka riang ye..jangan berfikir lg..beranak la anak byk2..herm.

hahahaha.. biar la gile pon. bwweeekkkk!

perlu ke gambar hiasan tu? hahah :P

first time singgah sini ujang ! =) hello mello


EmoticonEmoticon