Friday, February 11, 2011

Blog aku dapat 1000

( pinjam gambar tuan tanah)


Semalam blog aku nie tercapai juga 4 angka..bukan 4 angka rm1000 ok...4 angka bilangan Followers..., ('',)

penting ker Followers nie....????  malas la aku nak ulas2 panjang..., entri lain la aku ulaskan dan BRO BEN pun pernah ulaskan



Kalau siapa kata Followers nie tak penting..sila buang widget Followers korang ok...tiru mcm redmummy dan lain2..itu baru betul2 dah rasa Followers tak penting..('',)



Orang pertama yang menjadikan Followers aku 4 angka ialah  fatihah munini



Jenuh jugak aku mencari fatihah nie sebab klik2 pada gambar dia takde pulak link die...demmm, dengan bantuan  azureen aku dapat juga menjejak fatihah...('',)


 ISI PENTING


"Kepada kawan lain sila pastikan  setting balik ikon follower tue..,sebab nanti aku nk follow balik tak ada link...try follow mana2 blog..klik ikon gambar korang tue.., keluar tak link blog korang...???, kalau tak keluar jangan marah kawan2 tak dapat follow balik ok...('',)"




nak bagi tau kepada adik-adik aku 2 orang nama di atas nie..nak bagi pendapat..,widget follower tue cube letak belah2 atas sikit..., orang lain aku tak berani suruh..hihi..tQ ('',)





Terima Kasih Sekali Lagi Kepada

(tuan punya gambar di atas)








p/s : sesiapa aku belum follow tue.., roger jer aku..aku tak kedekut nak follow blog orang..itu ialah aku..('',)

 

42 Orang Memberi Komen & Pendapat

wa. wa.. ujang glemer lupe kawan!

cantik tuan dia...single lagi ker bro?

woowww nyah..makin fofular sekarang kan..wakakakaka

as salam..
ku pun nak unfollow hang laa..
nak tunggu turn 1110.lepas tu foloow balik.jadi 1111. lepas tu unfollow balik.tunggu turn ke- 1999.kompem la jadi follower ke-2000.ahaha~

eh? ujang, ape ke hal nyo follow blog ku ynag kosong tu? adoi..

den la tu ang lom folow..bezaman dh denfollow ang..miyahahahaha~!

ingat nk bg tutorial nk bagi jadi ada LINK kat gambar tutd...sbb ramai gak yg folow den xde ni..den xtau nk xplain cara nk b ada LINK tu..hohohoh

kenapa bukan ai ! ai org kberapa ! smpai ati u ujang ! huk3 (lari ke belakang pintu,intai2)

waaa.hebat ye ada 1k follower~~clap2~~

tah bile along nak jejak 4 angkea taktau la.. hohoh..

tapi yg skarg ni pon dah cukup terharu.. =)

bile la lionteen nak capai 1k fllower mcm ujang tu jugak hehe

ujang : TAHNIAH geng!!! walopun yu slalo kentut kat kotak jerit blog ai!!! adehhh~ kipidap tingkat kan usaha...kuram kan kontrobesi tingkatkan produktibiti...koh koh koh
KIP IN TAC...iklhas from mai heart...adehh~ ai lap yu...muaahhh~ ok, ni ai nak share sikit pasal blogger yam xde link tu...
sila klik entry ejulz member blogger soram ni ha...ada tutorial serba sedikit...

http://kampung-kameq.blogspot.com/2011/01/penting-untuk-follower-ejulz.html

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "1st-GiVeaWaY ConTesT From PembaWa WacaNa"
2. New Entry "* Karnival WOW Putrajaya *"
3.New Entry "* Fes Taim ai menam GA!!! *"

tahniah bro~moga makin sucses dlm dunia berbloging ni~

tahniah ek~ hehe..profile i de kuar link tak? huhu~

taniah jang... semakin maju dalam dunia bloggers....huhu.....

ujang tak follow deqdeq lagi...hehehhe...

tahniah ujang...dh cecah 1000...moga blog ujang lebih mantap dan berjaya

wah... tahniah2...

wah ujang glamer..gile la ujang...hahahha

wah! dahsat la yop! :D

wahhh! dasatttt, da 1k tuuu,
thniah2! hepi blogging. ^^,

wah!! dah 1000....bila lah time aku?? ngeh3... ermm3...nk copy p/s leh??

p/s : sesiapa aku belum follow tue.., roger jer aku..aku tak kedekut nak follow blog orang..itu ialah aku..('',)... so??? lalalala~~

wah tahniah2 ujang..
moga2 tambah lah lagi 1000 nyer..

macam mane nak cari orang yang tak letak link tuh??

ramai yang add, tapi tak dapat jejak

sape yang komen/shout tuh boleh lagi

ajar la meh :)

wohh pencapaian yg amat memberangsangkan! taniah ujang! haih wa tah bile plak ni. 100 pn x ag -_-"

wah tahniah dh memcecah 4 angka. msa fifiey follow rituu msih 3 angka. semoga prestasi penulisan juga meningkat ok:) happy berblogging bro ujang:)

fofular sungguh ujang sekarang !

thniah bro..
blog picisin wa bru 100..huhu
10x ketinggalan dr blog u.

paknyah, sila BACA ENTRY NI~ kalo tak, ang rugi! siyes!

http://www.sunahsukasakura.com/2011/02/lagi-lagi-tak-sambut-ni.html

hahaha!

hohoho . tocey tocey ujang . malu muke fati anda letak di situ . sedang shy shy cat ni ..hik3 ...:)

thanx cz tag zureen n tahniah cz dapat 1000 follower

Aku jadi followers ko yg ke-100 ko tak buat pun entry camni ek..
Kejam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Latest entry : Lagi Sambungan 5 Masalah Cinta Terhangat

tahniah...
memang dah femes ni.

tahniah en azfar!! dah cecah 1000 ++ hebat2

yeke??xfollow dhiqa pon..adessssss


EmoticonEmoticon