Contest Kami Pose Comey!!!



Setelah die TAG oleh salah seorang musuh aku...iaitu Nyah Awang...aku nak melaksanakan la tugas yang diberi..., Hadiah dia pun boleh tahan..,so tak rugi kalau aku join..hehe...('',)

Kontes nie anjuran tuan tanah bernama Amni

Nak tenguk syarat2 dan keterangan lanjut, semua ada di SINI


Nie gambar yang aku nak pertaruhkan...

yeeehaaaa..!!!!



Pertaruhkan gambar nie..sebab kami semua comel-comel belaka...hihi



Kenapa aku join Contest nie

- sebab aku dah memang comel....hahahaha

Nak TaG

- Taufiq Helios
- Siti Safiyah
- Amira naddia
-Syafiq sulaiman

Bereh...!!!!


-
-

{ 8 comments.. read them below or add one }

Siti Safiyyah Siti Safiyyah February 4, 2011 at 12:09 PM
adeh, gua tak comel macam mana nak join ni ujang?? ;p
Amira Naddia Amira Naddia February 4, 2011 at 12:44 PM
apsal ko mempertaruhkn gambo mintak penampo ko tuh?
Amira Naddia Amira Naddia February 4, 2011 at 12:45 PM
nseb bek ade budak kecik tuh..sedap ciket mate aku..weh..aku nk letak gamba dak kecik gak aa..aku da beso aa..da xcomel
... ... February 5, 2011 at 12:49 PM
as salam..
gila..suka tengok riak muka
gila-gila remaja gila tu. kalau ada mawi junior sekali kan bagus.memang suratan kebetulan gila-gila remaja gila~

semoga anda menang.canggih bagai betul gambar dalam entri ni.huhu~
amny.. amny.. February 5, 2011 at 5:56 PM
thanx join..

best of luck k..;DD

follow sini....:)