Sunday, February 20, 2011

Ragam Lancer Dan Inspira

Cerita Ini Rekaan Semata-mata, Ayat Dibawah Perasaan Penulis Shj Iaitu En Kazama.




















Kreadit kepada Asscrews


Nak baca cerita aku test drive PROTON INSPIRA klik SINI




25 Orang Memberi Komen & Pendapat

Hang xnak singgah kat aku punye blog ke ujang.. yg pasti cerita niE kelaka HAHAHA..

kaif-amb.blogspot.com

klu camtue kire buatan malaysia gak ker?? :P

lancer ngan inspira body lebih kurang..tapi lagi baik beli inspira hehehe

Wkaka Jangggg...

maroh kesayangan saya dek proton.. harga dah lah double. rupa sebijik.. hidup protonggggg!

hahaha..
ujang memang byk idea gila..
sbb ko mmg gila..hahah

best~!
suai sgt dgn c gadis jawa tu~!
nanti nk buat entry kome bdua esok..kihkih

x abis2 proton kena kutuk.. dah lama resign dgn protoon. Lega tak payah jawab call customer... org lain jual keta dpt comm... kita yg makan basic ni je asyik dgr customer maki hamun bila sales advisor tak nak jawab call

nie yg aku nk marah nie. ramai yek org tak taw. mitshubishi amek model dr proton taw. which part i dunno. then dorg bg kite tiru lancer.
wey..ko nk angkat sejibik inspira ke?
jgn tiru aku weh. ko amekla yg len!

dapat gak drop komen akhirnye.. kreatif2.. banyak idea ekau ni

psst: in case x dapat, ni aku letak g sekali.. hutang setel k?

http://kazreal.blogspot.com/2011/02/when-u-become-cartoon-q-can-start.html

++ rajin leh inform ci q sekali.. tengok blog die sepi je baru2 ni.. thanx!

hehe..da baca benda ni banyak kali sejak inspira kuor dulu..:p

macam-macam hasil tak puas hati diorang ni..menjadikan manusia lebih kreatif! :D

lancer tak laku kat jepun ngan pasaran luar ...
so jepun jual kat mesia ...
mesia wat replacement utk waja...

usahasama jepun mesia...
model yg sama ...enjin yg sama...body yg sama .. tak pepe peperubahan kecuali eksesori je ...

aku ibaratkan 2 kereta nih macam ko dgn naz...hahah!!!

Sengal..
Y mitsubishi?????????
Tu kreta org gaji aku pakai owh..
Hahaha..


Entry Terbaru 1 : "Saya Mahu Tips Kecantikan Dari Blog Fatin Liyana"
Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Duit Nuffnang Dari Blog Redmummy"

haha..lawak ngat aih dok gadoh pa tataw..last2 toke yg syokkk.. :P

haha.. moralnye, elakkan cetak rompak ;D

as salam..
hehe.ujang recycle aa cite lama :p


EmoticonEmoticon