Monday, February 28, 2011

Tiada Tajuk...!!

Morning kawan-kawan..,

Pergh...!!!!!!!!!! penat gila hari ni, sabtu dan ahad hari itu aku dan Yana mengonjengkan diri bergambar sakan Pre Wedding gitu...

Perlu ke bergambar Pre Wedding nie...????

Siapa rasa tak perlu.., takyah la buat ok... dan siapa rasa perlu.., buat jer la kan..., janji tak kacau orang...('',),

Serupa juga dengan Vlog, perlu ker buat Vlog.....???? siapa rasa perlu, buat la.., siapa rasa tak perlu takyah buat...kan..., so tak perlu kot nak hentam-hentam..."ibarat monyet takda hingus betul"..!!!


Yang hentam-hentam ni sama juga isunya orang luar cakap atau kutuk,

"perlu ker buat blog"
"macam orang bodoh jer ada blog nie...,"

tapi kepada blogger yang ada, tau apa ada dalam dunia blog ni...masing-masing ada motifnya...('',)

2 hari aku tak online nie macam-macam pulak aku aku baca...., kuang ajar ada, kelakar pun ada..., panas hati jugak orang mengata kawan kita kan..,secara peribadi aku tak suka langgung isu benda-benda bongok nie...,

Dermm..........!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tadi update nak cerita pasal Pre Wedding aku....arghhh!!! tiba -tiba bebel benda lain pulak...,terpasa aku tuka tajuk..

Nanti la aku update gambar Pre Wedding aku..., AIN tak siap lagi edit gambar-gambar aku...


Sekian...Peace (~_^)





P/S : Ada sesiapa tak puas hati dengan aku tak...

22 Orang Memberi Komen & Pendapat

salam

alohai ujang sabau jelaa yea..
nak kata apa, dunia blog kan.
biarlah nak buat ape pon kan kan..

Demmm yu~!! Ujang gila~! Hahahaha...

malas aku nak baca post ko pasal pre wedding tu....

tak tahu kenapa.. padahal setiap kali ko update blog pasti aku baca..

demm~! Hahaha..

wa xpuas ati ngan lu?
apesal?ade bran mau lawan?
lawan oo sommm..ehehehe

xde xpuas hati...siap angkat banner sokong g, hahaha

entry yang tde tajuk tapi ade tajuk sebab ujang tulis entry tade tajuk dengan tajuknya "tade tajuk"..paham x?paham x??haha:P


arepnakbebel: extremely VIP!
arepnakbebel: KAMI SANGAT COMEL! UNDI KAMI!
arepnakbebel: RESPECT HIM!

lantak ko la jang oiii....buat la ut kenangan ko laki bini sok..kang anak2 tgk sok...alalal....ibu dan ayah cam kanak2 riang gitu...aku wat juger dulu tapi lepas kawein...jadi namernyer dah tak ley pre wedding...dah jadik wedding2...hahhahah

mcm2 ragam org dlm dunia ni...sabar je la..

wink..wink...pre wedding tuu

ujang : relax je geng...kentut kan je lah...pedehal??? koh koh koh

saya tak puas hati!!!

haha..tipu.

jang oo jang..kite tggu...ehehe
pedulikan mereka2 tu semua..

sabau jela ujang. tak sume org suke ngn kite.. huhu

Aku tak puas hati ngan ko Jang!!! Hahahaha... mane bloglist midfield woi....

hurm....




goalkeepers mana, goalkeepers???? wahahaha!

manusia2!!!
hihi...

jang,ko ada utang ngan aku! hahahah

whaaa amik gmbr pre Wedding?
mcm best
ahahahaha~

1. tak ada tajuk, nak juga update. mengada! HAHA
2. Mana gambar tuh? cepat sket upload. nak tengok ke'kacakan' ko. HAHAHA. dem.
3. Pernah ke aku puas hati dengan ko. HAHAHA

Mulut orang kan, nakk tengok gambar pra- wedding cepat pls


EmoticonEmoticon