Tips Ajak Awek Beromen

                         (nie awek hamzah ian)<----aku tipu


 Sambung Cerita



Seorang jejaka yang tak berapa hensome bernama  NAZ ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidur dengannya.

Naz : Awak, saya ada satu teka teki....

Awek : Apa dia?

Naz : Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ?

Awek : Ish, tak tau lah, I give up.

Naz : Itulah cinta saya pada awak....

Awek : Betul ke.... he he he. (merah gak lah pipi dia)

Naz : Awak, sudi tak awak teman saya di rumah malam ni?

Awek : Boleh, tapi awak kena jawap teka teki saya dulu.

Naz : Ok

Awek : Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap?

Naz : Emm, tak tau lah.

Awek : Itulah tapak tangan saya (lalu awek tu melempang Naz yang yang tak hensome itu dan terus blah)



Tips ini tak berguna ok....so jangan la korang semua nak beromen jer.., nak beromen kawin cepat2...tapikan aku nak kawin awal bulan 5 nie bukan bererti aku nak beromen..hahahahah.

 kalau  berpacaran tue jangan tunggu lama2..bak kata lagu ana raffali la ek..

nak baca cerita berpacaran klik SINI



Moral Of The Story

" Jangan La Buat Maksiat"



"cerita ini ialah rekaan semata-mata yang di ambil dari asscrewz dan di edit untuk balas dendam terhadap orang gila bernama Nazirulhazwan yang sawan"


Nama Naz di ambil di SINI

Sekian...Peace (~_^)v






P/S : Korang kalau lucah2 suka jer ek...sori, hanya gurauan




{ 60 comments.. read them below or add one }

ciKmOt ciKmOt February 10, 2011 at 2:09 PM
eh mariam ogawa...hang minat dia ek ujang...diam2 ja noh...
iqbalhakimi iqbalhakimi February 10, 2011 at 2:11 PM
haha..smartlah..aku nak try... =P
Cik Eka Cik Eka February 10, 2011 at 2:11 PM
hahahaahahaha..lawak lah..
erm tak lama lagi bulan 5 tu..hahaha
D`littleye D`littleye February 10, 2011 at 2:13 PM
sengal blog angah..hahahahahaha
Dim Benihana Dim Benihana February 10, 2011 at 2:14 PM
bulan 5, alah xyh la cover2...keke
Anisa Hang Tuah Anisa Hang Tuah February 10, 2011 at 2:16 PM
tak pasal2 si naz kena pelempang.kahkahkahkah
Cikziee Cikziee February 10, 2011 at 2:16 PM
haha..ngokngek je..

Wahh bulan 5 tak lama lagi 2 jgn lupe jmpot ye.. (:
Along Usop Along Usop February 10, 2011 at 2:16 PM
wakakakakak.. pompuan tu merah muke blushing..

naz merah muke kene pelempang.. keh3.. =p
Cik Tqah Cik Tqah February 10, 2011 at 2:20 PM
merapu tol ko ni ujang.. ade info baru kt blog aku.. jum terjah

http://atieshaadriana.blogspot.com/2011/02/10-perkara-yang-anda-perlu-tahu.html
azureEn azureEn February 10, 2011 at 2:21 PM
tak tahan btol bace alasan nak kawen tu. hish.
aDisH.sHidA aDisH.sHidA February 10, 2011 at 2:22 PM
naz gila sawan ke kamu yang gila sawan ni ujang hahahahhaaa
syuwai syuwai February 10, 2011 at 2:27 PM
miahahaha.. dendam dah terbalas la ni??
BRO_MONDAY BRO_MONDAY February 10, 2011 at 2:32 PM
ujang : ujang oh ujang, yu punye entry laik olweis lah, macam harem!!!
wah!!!!! ada tips baik punye ni!!! koh koh koh tapi sib baik lah ini hanya gurauan nak kene rakan semata-mata!!! adeh~ bat ai laik it so mac...lawak dol...sudahnanye kene penampar! baik jugak teka-teki si awek bagi tu...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "^ kEMaLaNGaN @ HIGHWAY BESRAYA ^"
2. New Entry "^ SeLaMaT TiNGGaL MuSTiKa ^"
mOoN mOoN February 10, 2011 at 2:45 PM
ades...baguslah awek tu...padan muka naz...hahaha...
d_tieah d_tieah February 10, 2011 at 2:46 PM
Sengal..
Nasib baik aku bukan lelaki..
Nampak kan kebijaksaan org perempuan ni..
Hahahaha..

Latest entry : 6 Masalah Cinta Terhangat
AizA Si LovEmoNEy AizA Si LovEmoNEy February 10, 2011 at 2:47 PM
hahha.. kalau yang lurus bendul.. gerenti oppositekan meaning entri ni... tanpa baca sampai habis...
hahahahahaha
missSenget missSenget February 10, 2011 at 2:52 PM
camne nk ajak boipren romen plak???
nazirulhazwan~ nazirulhazwan~ February 10, 2011 at 2:59 PM
BODO ANG NI UJANG, MANE ADE GADIS AKN TOLAK TAWARANAKU.HAHAHAHA
THE LEKAT LEKIT STORY THE LEKAT LEKIT STORY February 10, 2011 at 3:00 PM
bln 5 nak kawen ekk.. jgn lupa yer jemput
misza misza February 10, 2011 at 3:09 PM
semoga menjadi cth pd awek yang lain.
yna fazlyna yna fazlyna February 10, 2011 at 3:11 PM
kcian kne pelempang..tu ar gatal lagi..
Along Usop Along Usop February 10, 2011 at 3:19 PM
mister Naz dah marii... cabott!!.. wakakakakk =p
EmanCloud EmanCloud February 10, 2011 at 3:34 PM
aishhh ape da entri ni cian kak ozawa hahaha
Hanim Mahali Hanim Mahali February 10, 2011 at 3:36 PM
hahaha.... memang tu sebabnya ujang nak kawen... opsss...
Mizz Farah Mizz Farah February 10, 2011 at 4:08 PM
ahaha...kan da kena lempangg...hee
Aku Ibu Muda Aku Ibu Muda February 10, 2011 at 4:23 PM
ujang bukan x sabar nak beromen, tapi x sabar nak buat anak kannnn....haha

*eh..macam sama je!*
CikBulat CikBulat February 10, 2011 at 5:35 PM
hahaha ! sukanya aku citer nie. perghh. padan muka Naz. hahaha. ! eh wey, sedapnya nama aku? Nyah Bulat? hahaha
Hanis MY Hanis MY February 10, 2011 at 6:39 PM
ya ampunnn pengsan baca tajuk haha.. terbaik la dialog tu bagus betul ada maksud tersirat gitu..terima kasih uztaz ujang huahua...
lionteen lionteen February 10, 2011 at 6:41 PM
haha. bgus awek tu lempng naz gatai. hehe
Admin Admin February 10, 2011 at 6:42 PM
kah kah kah.. kenakan bro naz balik rupenya.. XD
A.s.t.i.n.a A.s.t.i.n.a February 10, 2011 at 7:43 PM
Jangggg!!! sianla kat waif tu nanti..
yad'z yad'z February 10, 2011 at 7:52 PM
hahaha... tak masal kene pelempang..


*uikkkss, awek tu bukan ujang ke? hahaha... kiddin2..
~eZmALiZa~ ~eZmALiZa~ February 10, 2011 at 8:50 PM
ape la sengal sgt entri nie..haahhaha... :D
IMANSHAH IMANSHAH February 10, 2011 at 9:06 PM
erk..eh lucah tu takpe..bahagia kan..haha
Amira Naddia Amira Naddia February 10, 2011 at 10:36 PM
weh..aku nie da dlm kategori wajib kawen sejak umor aku 16 thun lg

ko nk kawen dgn kak yana bulan 5 nie? aku nk jd tetamu vvip buleh?!!
athirah athirah February 10, 2011 at 11:40 PM
apsal ak rs mcm ko ske bt dialog? hahahhahahahaha
Solihin Zubir Solihin Zubir August 31, 2012 at 9:37 AM
thanx ujang..
pasni bleh la aku praktik kt awek2 yg dok ajak aku tido umah diorang tu..

wakakaka..