Thursday, February 10, 2011

Tips Ajak Awek Beromen

                         (nie awek hamzah ian)<----aku tipu


 Sambung Cerita



Seorang jejaka yang tak berapa hensome bernama  NAZ ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidur dengannya.

Naz : Awak, saya ada satu teka teki....

Awek : Apa dia?

Naz : Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ?

Awek : Ish, tak tau lah, I give up.

Naz : Itulah cinta saya pada awak....

Awek : Betul ke.... he he he. (merah gak lah pipi dia)

Naz : Awak, sudi tak awak teman saya di rumah malam ni?

Awek : Boleh, tapi awak kena jawap teka teki saya dulu.

Naz : Ok

Awek : Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap?

Naz : Emm, tak tau lah.

Awek : Itulah tapak tangan saya (lalu awek tu melempang Naz yang yang tak hensome itu dan terus blah)



Tips ini tak berguna ok....so jangan la korang semua nak beromen jer.., nak beromen kawin cepat2...tapikan aku nak kawin awal bulan 5 nie bukan bererti aku nak beromen..hahahahah.

 kalau  berpacaran tue jangan tunggu lama2..bak kata lagu ana raffali la ek..

nak baca cerita berpacaran klik SINI



Moral Of The Story

" Jangan La Buat Maksiat"



"cerita ini ialah rekaan semata-mata yang di ambil dari asscrewz dan di edit untuk balas dendam terhadap orang gila bernama Nazirulhazwan yang sawan"


Nama Naz di ambil di SINI

Sekian...Peace (~_^)v






P/S : Korang kalau lucah2 suka jer ek...sori, hanya gurauan




Artikel Terkait

60 comments

eh mariam ogawa...hang minat dia ek ujang...diam2 ja noh...

haha..smartlah..aku nak try... =P

hahahaahahaha..lawak lah..
erm tak lama lagi bulan 5 tu..hahaha

bulan 5, alah xyh la cover2...keke

tak pasal2 si naz kena pelempang.kahkahkahkah

haha..ngokngek je..

Wahh bulan 5 tak lama lagi 2 jgn lupe jmpot ye.. (:

wakakakakak.. pompuan tu merah muke blushing..

naz merah muke kene pelempang.. keh3.. =p

merapu tol ko ni ujang.. ade info baru kt blog aku.. jum terjah

http://atieshaadriana.blogspot.com/2011/02/10-perkara-yang-anda-perlu-tahu.html

tak tahan btol bace alasan nak kawen tu. hish.

naz gila sawan ke kamu yang gila sawan ni ujang hahahahhaaa

miahahaha.. dendam dah terbalas la ni??

ujang : ujang oh ujang, yu punye entry laik olweis lah, macam harem!!!
wah!!!!! ada tips baik punye ni!!! koh koh koh tapi sib baik lah ini hanya gurauan nak kene rakan semata-mata!!! adeh~ bat ai laik it so mac...lawak dol...sudahnanye kene penampar! baik jugak teka-teki si awek bagi tu...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "^ kEMaLaNGaN @ HIGHWAY BESRAYA ^"
2. New Entry "^ SeLaMaT TiNGGaL MuSTiKa ^"

ades...baguslah awek tu...padan muka naz...hahaha...

Sengal..
Nasib baik aku bukan lelaki..
Nampak kan kebijaksaan org perempuan ni..
Hahahaha..

Latest entry : 6 Masalah Cinta Terhangat

hahha.. kalau yang lurus bendul.. gerenti oppositekan meaning entri ni... tanpa baca sampai habis...
hahahahahaha

camne nk ajak boipren romen plak???

BODO ANG NI UJANG, MANE ADE GADIS AKN TOLAK TAWARANAKU.HAHAHAHA

bln 5 nak kawen ekk.. jgn lupa yer jemput

semoga menjadi cth pd awek yang lain.

kcian kne pelempang..tu ar gatal lagi..

mister Naz dah marii... cabott!!.. wakakakakk =p

aishhh ape da entri ni cian kak ozawa hahaha

hahaha.... memang tu sebabnya ujang nak kawen... opsss...

ahaha...kan da kena lempangg...hee

ujang bukan x sabar nak beromen, tapi x sabar nak buat anak kannnn....haha

*eh..macam sama je!*

hahaha ! sukanya aku citer nie. perghh. padan muka Naz. hahaha. ! eh wey, sedapnya nama aku? Nyah Bulat? hahaha

ya ampunnn pengsan baca tajuk haha.. terbaik la dialog tu bagus betul ada maksud tersirat gitu..terima kasih uztaz ujang huahua...

haha. bgus awek tu lempng naz gatai. hehe

kah kah kah.. kenakan bro naz balik rupenya.. XD

Jangggg!!! sianla kat waif tu nanti..

hahaha... tak masal kene pelempang..


*uikkkss, awek tu bukan ujang ke? hahaha... kiddin2..

ape la sengal sgt entri nie..haahhaha... :D

erk..eh lucah tu takpe..bahagia kan..haha

weh..aku nie da dlm kategori wajib kawen sejak umor aku 16 thun lg

ko nk kawen dgn kak yana bulan 5 nie? aku nk jd tetamu vvip buleh?!!

apsal ak rs mcm ko ske bt dialog? hahahhahahahaha

thanx ujang..
pasni bleh la aku praktik kt awek2 yg dok ajak aku tido umah diorang tu..

wakakaka..


EmoticonEmoticon