Saturday, February 12, 2011

Ucapan Terima Kasih

Semalam ada seorang rakan baru blogger aku bernama Admin telah menepekkan(betul ke aku eja) muka aku dan sis LM di blog dia..., aku nak ucapkan terima kasih kerana skandalkan aku dengan sis LM..hahahah

Secara tak langsung dari dia aku akan dapat kawan2 yang baru...itu bestnya berblog nie..('',)

Mula2 terkejut gak muka batman mintak kebenaran amik gambar , ingat nak buat apa.., aku pun terjah la blog dia..tenguk punya tenguk ada nie...('',)





Terima kasih kembali kepada yang berbaju batman ini..namanya di blog Admin..

(hensemkan)



Nie blog skandal member aku Hidup Itu Indah


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : thanks juga kepada kawan yg pernah tepek blog aku di blog dorg..,



22 Orang Memberi Komen & Pendapat

hensemnye batman...sampai muke pn takde...hehe...:)
memang best jgi blogger ni...:)

bile la org nak tepek muka kite kt blog dorang nie..sob3...
hahaha

punye byk kali aku dtg sini..br aku perasan sesuatu..

Mula mengetuk keyboard dengan aktif pada 8/12/2010 seteleh diracun oleh Yana <--menda alah ni..hihihi..

kat bulan purnama tu kan..
da tengok..^^

maunyer tak best. batman bawak ujang & LM ke bulan. ^_^

ujang jugak paling x hensem...batman tu dah ckup hensem....hahaha!!!

haha...tq pd batman utk entri dia tu.hehe.tq gak untk ujang atas entri ni ye?

uii..ensem larr..wpun xnmpk rupa..
drpd nmpk rupa, siap ada spek atas dahi tp xensem..hohoho

weh..si iqbal pun duk rebut heliza kt blog saya tu..xtau ker??kahkah

uii..ensem larr..wpun xnmpk rupa..
drpd nmpk rupa, siap ada spek atas dahi tp xensem..hohoho

weh..si iqbal pun duk rebut heliza kt blog saya tu..xtau ker??kahkah

This comment has been removed by the author.

uiks, batman cakap hemoh hemoh tu~~~ :p

wah ujang yg kuat kentut. hehehe ..

anna jeles ! hehe.. bile nk tepek muka kita pulak?

dah ade skandal skrg. majuk la sis yana nnti. hehe

i like batman zaman kecik2 dulu..hehe

Aku tempek gambo ko, ko tak ucap terima kasih pun gileeeeeeee..
Hahahaha..

pehh..jeling camera dgn seksinye

lionteen-hehe..jgn risau..skandal main2 kat sahabat blogger je tu.kan ujang?


EmoticonEmoticon