Saturday, March 26, 2011

1st CONTEST YAYA : CANDID Time..!!





Join kontes YAYA


Gambar yang dipertaruhkan buat kali kedua untuk candid ni..hehe


Pakai baju pink ni untung-untung boleh menang..sebab YAYA suka pink..hahaha


Untuk siapa yang tak tau.., aku memang seorang yang GAYAT ok.., lokasi tu di jambatan gantung di Langkawi..., kalau korang poyo sangat tak gayat pergi la naik sana tengok..!!! mau terkencing  ('',)


"Amaran keras..itu bukan gaya orang nak berak atau kentut"


Kontes sebelum ni aku kalah...tengok la komen orang cakap aku nak berak derm....klik SINI


aku nak TAG




Keterangan Lanjut klik SINI

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

ahahahah chaittt igt pakai baju pink yaya pilih ko ye jang..

yaya pilih kak pinky ye..jgn pilih ujang ;p
akak pun suka pink..tgk blog pun tau bahaha

gaya org kena tinggal awek kah? hehe sory gurau.

kahkahkah...takley bla...btw gud luck der :)

muahaha..nmpk je gagah, rupenya gayat...



gud luck...

teeettt!! abang ujang gayat!!! gelak guling-guling ouh. ceh. kantoi.

btw, good luck~

cehh,,ingat otai,,hihihi
gayat rupenyer,,cancel nk bwk jln tmpt tggi,, HAHAAHA

cehh,,ingat otai,,hihihi
gayat rupenyer,,cancel nk bwk jln tmpt tggi,, HAHAAHA

haha ujang gayat kew,,..dh tue camna nk g honeymoon oversea dgn yana...
btw good luck..hehe

tu gaya orang dah tercirit dalam seluar lah jang...muhahahahaa jangan marah ya

aku gayat pon tak seterok hang..hak3

xkira memang gaya kentut..hihi
cne nak manjat 1st nite nih..kahkahkah *kelucahan lg jang..


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/saya-memang-akan-balas-kunjungan-yang.html

mesti ko kentut tak putus-putus bila gayat kan?? hahaha....

ah ko asyik gune pic ni je buat contest! budget comel..;P

weh da tgk entry ak lum? tnye pndpt ko nih

hahaha aku sangat kagum ko gayat..hahaha pas ni kita buka club gayat ..aku pun gayat gak mcm ko

hai geng...gayat ker..hahahaha

haha..sejak bila ko rajin masuk contest ni..

hahahahaha..
ujang in pinkkkkk!!
awww..i loike~

gayat rupenye ! HAHA
da lme xpegi situ

btw gudluck oke

ujang gayat??,.aduss,.hehe,..mat pink,gdluck la ye,.naik situ best,ktorg siap lompat2 lg amik gmbo,.keh3,.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! KO GAYAT JANG? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH! O--<--< GULING2~~

errr..jap2...macam pena tengok ar gambar candid ni....ouh...ea2...baru igt , b4 nie ujang ade join contest gambar candid gak kan ? :P

yeahhh..ujang bukan kentut..tp melepaskan angin..hahhaa...

bis 2 kalau pnjat bukit or gunung ujang gayat x??tinggi gak kot bukit n gunung kalau dah sampai ke puncak..hehehee ^___^v

nak gelak lajulaju bila ujang gayat!!!hahaahahahaha.

waaaa jangg..ko saje je kan pakai baju kaler pink..nk rasuah aku la tu..ahahaha

papepon tenx sudi juin n gudlux hokeh....


EmoticonEmoticon