Wednesday, March 9, 2011

Aku Dapat Hadiah Lagi...!!!

 Budak Comel

Morning...!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nak tau tak...????

Aku menang pose tercomel anjuran amny hehehehe...

Aku tau yang aku menang pun dari SHIDA....thans SHIDA....

Aku dapat no 3...so hadiah dia topup rm20.......best2...

nak tenguk ker gambar yang aku pertaruhkan tu..????







malas la aku tunjuk..,malu..hihi..,kalau  korang nak tenguk  gambar comel yang aku menang tu jugak, pergi dekat blog yang aku menang....('',)


P/S : Siapa lagi nak bagi aku hadiah, entri kejap lagi pun pasal menang hadiah lagi.=)

19 Orang Memberi Komen & Pendapat

cessss.. tak adel tak adel... caner leh menang sajer nehh..

dh tgk gmbr ujang..tp confuse la, comel tang mana yer?? hahaha

dah tgk dah ujang weih..
tahniah yea.

besh2..congrat...ape salahnye kalau sharekan topap rm 20 ke cni ckit..hahahaha:D

hurm....menang lagi.....tahniah lah! <--- tak puas hati

konpius jap aku tengok...tang mana la yang comel tue...hehehehe...

apa-apa pun tahniah ye ujang

ujang : TAHNIAH geng!!! ai x menam!!! xde luck...adehhh!!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "~DULU & KINI~"

wahhh.. jeleznya.. bila cik pulau nak menang ni..
jelez la camni.. ^^,

comel?? comel ke tu?????

aku rasa penganjur tergoda ngan budak kecik tu je ar

aku tak kira aku nak buat aduan ko mengxplotasi budak2

ENTRY HOT : Senyum ^_^

Cisdellll ujang, ye2 je aku scroll bawah nak tgk gambar tu.

ujang comel??? errkkk...gila...LOL...=P

yu menang sbb kesian je..lalala~ =P

ujang main sihir bujang lapok ni.. tu yang menang.. hahahaha

mmg comey pic yg dipertaruhkan..ujang typo nama shida...shiha uwaaaaaaaaaaaaa..prnt scren

x aci ujang dah betul kan typo,tp shda dah prnt scrn :P bueeeeeeeeek

aduuhh...

xtahu plak..

ingat da inform hal ni..

hhuhuhu..tahniah..:)


EmoticonEmoticon