Thursday, March 31, 2011

Aku Tak Jeles..!!!

Bace entri Ben Ashaari yang konon-konon malu dengan HELIZA tu buat aku panas jer...derm..!!!!


Cuba baca entri Ben Ashaari yang INI  <---

Baca entri dia tu buat aku angin jer....dia meeting dengan heliza sepatutnya aku yang kena pergi..., tapi aku ada hal itu sebab aku suruh Ben Ashaari ganti aku...
* tolong  percaya walaupun aku tipu


Di sebab kan abis aku nak tau kesudahan meeting bersama Heliza tu...aku tanya perkembangan la HELIZA dekat Facebook...bukti gambar di bawah





Tengok...Heliza tanya aku kenapa tak datang kan..., argghhhhh!!!!!!! aku tak jeles ok..!!!


*********************


Zaki kau jangan kutuk aku lagi sebab HELIZA ok.., baik kau geng dengan aku...!!!!

Sekian...Peace (~_^)v


"Jangan menyampah dengan aku wei..aku memang minat gila dekat HELIZA.."

tak percaya tengok entri INI  <-------




P/S :  yana tetap dihati

42 Orang Memberi Komen & Pendapat

hahahaaahaha..
tumpang jeles jugak..
:D

akhirnye ko ajak zaki jd geng..da lame zaki tggu taw..mencik! mencik!

ujang sangat excited dgn Heliza...kesian hahahaha

grrrrrrrrrrrr..tp aku jeles!!!

as salam..
haha~
kesian. terbawa-bawa ke fb~
hahaha~

bahahaha..ujang da terbakor tgk entri ben

aiyya..mesti yana ni kental gila ek??
kalau yg kuat jeles mau lama dh ken apelengkung..haha

zaki!!! dimana dikau!!

ujang jeles betul dengan abang ben...

rindu kat zaki tetibe*

haha sian ujang..bnar2 tergugat sama bro beng

hahahahah..entri ok je...last tbe2 je kua nme zaki! hahahaha...cpt2 suh dia geng ngn ko!

jang o jang.. apo kono eh jang ?? cuba tengok... sapa msg dulu tu ?? aku petik skit eh .. " kata nak datang kan ? " ini bermakna , ko yang cakap ko nak datang .. hahaha... ujang .. tu la.. jgn dijolok sarang tebuan .. ini tebuan tanah ok !! hahahaha.. tak pe tak pe.. nanti ko kawin ,kitorang buat vlog kat majlis ko nanti eh .. ke malam pernikahan ko tu ? hahhaa.. larik larik larikkkkk

tetap nak kata ini entry jeles dari Ujang...nampak ketara sebab nmpk fesbuk tu...hahahhahaha...

hahahaha dah terang lagi bersuluh ... ko memang jelous jang ..

nak jumpa kak heliza gak..

nmpk cara buat entri nie mcm jeles je..jeles ngan abg ben ..hahaha..

jeles gak tgk abg ben jumpa kak heliza..nak jumpa dia T_T

perh.. kemain jeleznya tu..
hahhaa.
takut nor yer.. kat bawah tu still tulis..
"Yana tetap di hati.. lalala~"

hahaha...kecian..

uuh..ada jugak nma si zaki tu..hahaha

part yana tetap di hati tu paling DA BOMB !
haha

hahaha~tak jeles ke?post ni sbb jeles la tu..siap fb kat heliza lg..hahaha :P

BAIKLAH YATI TUMPANG JELES! SUNGGUH JELES! GRRR!

apa abg ben?? vlog ujang kawen.. buat2.. nk tgk

haha tak boleh belah. nk gak tunjuk die ad connection ngn heliza..;P

hahaha,, nk sedapkan hati la tu :P

Wah ber chit chat dgn artis comel. glemer la Ujang

wakakakaka~ tergelak baca komen abang ben! hahaha~ kalo wat vlog masa ujang kawen, ok gak kan!

wah!!!
ayat last tu...memang terbaik...tapi kalau tambah sayang lebih kat yana sure yana...kata horeyyy

~~ kesian ujang,.hehe,.jgn nanges2,.yana ade,.~~

haha...Ben Ashaari dgn Ujang nie xsah kalo xgaduh..ish3..

eleh jang ,ckp jela ko jeles
hoho

majuk r cik tunang jap g men kayu tiga depan2 lak tu.. ahakZ

muahahhahaa!!
banyak tul entry abg ben bikin panas ujangkan!!
heliza mmg terbaik!!
minat giler jugak dgn dia..
amboiii bukan main minat kat heliza...
sib baik last part tu ada..
utk selamatkan jiwa raga!!
aiyaa!!
ujang..ujang...

salam singgah dr mummy weiyda!!
nice entry!!
keep it up blogging ya!!

new entry:
http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/cinta-ayat-ayat-cinta.html

pergh,,
aku plak jeles ngn ko ~,~"

ahaha!!
wahh!! skang heliza layan si kentut...
jeles!!!!

naseb baik cakap yana tetap di hati.kalau tak perang dunia la.hehehe.

Akak Ellen terus fening....hahahaaa......tabik springlah dik...dah femes skrg..Heliza pn dah on..hehe...jan di lupa Yana tu...hahhaa....akak gelak ja ni!!

as salam..
ceh!
tak jeles la kononnya~
siap bawa geng dari fb

=p


EmoticonEmoticon