Tuesday, March 8, 2011

Aku Tetap Aku

 "aku just nak gunakan blog ni sebagai wadah utk aku mendekati org diluar..kadang2 kehidupan ni sgt mencabar.tapi aku harus hadapinya dgn sabar dan tabah.."



Ayat atas tu adalah kata-kata dari seorang insan istimewa bernama


 


Tajuk entri ni pula adalah Tagline blog beliau " Aku Tetap Aku"

"Sebuah Picisan Untuk Tatapan" pula adalah kata dari blog beliau


Insan macam ini aku tabik dan respek gila kerana ketabahan yang dihadapinya mematangkan lagi aku untuk terus hadapi cabaran hidup....
Serius..aku suka memotivasikan diri dari pengalaman hidup orang lain..

kawan-kawan aku seru korang semua bagilah sokongan di blog beliau...,




“Sebahagian Orang Mengatakan Kesempatan Hanya Datang Satu Kali. Itu Tidak Benar. Kesempatan Itu Selalu Datang, Tetapi Anda Harus Siap Menanggapinya” (Louis L’amour)



36 Orang Memberi Komen & Pendapat

kagum dgn semangat org2 yg xsesempurna org lainnya.. jauh lebih tinggi!

terbaikk..!

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/ohh-tidak-blog-ku-bukan-blog-cinta.html

dia dpt memotivasikan org lain! like2! ^^

dah pernah masuk blog dia...memang kagum tengok semangat dia...patut dijadikan contoh...

This comment has been removed by the author.

aku pernah jumpe beliau ni sekali..
heh

dia sgt ceria...semalam lepak dan borak2 ngan dia best sgt2

oh inila dia..skrg jugak ai terjah! =)

ujang : ai dah fren ngan beliau...beliau pun dah ada komen kat blog ai tempohari...ai terjah aritu setelah blog beliau terpilih dalam blog bro BEN ('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Hari Ini Hari Selasa"

sangat menyokong sukur yang kiut itu...

Misi Hebat Untuk Insan Hebat

terima kasih pasal sudi membuat satu entri utk sy..xthu nak cakap cmne..tak tahu nak balas cmne..
tp harap hubungan tu kekal selamanye..

salam

ni student UKM dulu ni,,,

yes..bro sukur nmpak sporting kt laman sembang LM tu..

hadoooii kene tunggu weekend jugak la ni yer master of kentut

salam ujang kuat kentut...

1st aku kagum dengan beliau, 2nd aku rase bersyukur sangat dengan apa aku ade skrg nih..alhamdulillah....

dh pi juguk td kagum ngn dya la =)

setiap orang ada kekurangan & kelebihannya.

buat adik ujang yg bakal bergelar suami... luangkan masa membaca ini :

http://adzriel.blogspot.com/2011/03/masalah-kecil-pun-nak-bercerai.html

dah tgk da :)
sedeyh and kagum :)

eh..i know him..dulu dia satu team bisnes sama mcm my hubby..

wah,,ni abg sukur..penah la beberape kali keluar makan dgn die.pergi karoke same2 pun penah..suara dia memg best~
tak tahu plak dia ada blog.tau wani je ad~

ooo..inilah dia mohd sukur yang dicanang2..nak pi skodeng sat..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini


EmoticonEmoticon