Tuesday, March 22, 2011

Besar Sangat..!! (13sx)

Ada seorang perempuan melayu yang kecik ketot bernama TIA khawin dengan  pak arap gergasi bernama SYED....


Al-kisahnnya...malam pertama dorang selepas kawin..

TIA  : abang jom msk bilik

Syed ; nak buat apa sayang

TIA : ala..tolong la ayang jap..ayang ngantok..

Syed : erm.., ok2..hee

 ************************

 Keadaan dalam bilik...,

 TIA : abang , tolong la masukkan..takkan tak muat...( dengan penuh manja)

Syed : abang dah bengkokkan ni sayang...tapi kenapa susah nak masukkan jugak..*siap berpeluh-peluh

TIA : aaahhhh,....tak muatla abang....besar sangat ker..

Syed : besar la pulak tilam ni.., tu tak muat kot

***************

mereka masih tak berjaya nak memasukkan cadar ke katil mereka....kerana tilam tu besar sangat...jadi mereka pun tidur di katil tanpa cadar...kesian Tia

 
 Sekian..Peace (~_^)v


" diedit menggunakan nama kawan-kawan dengan kebenaran, idea cerita koleksi simpanan aku"


Moral of Story
- siapa sedia awal-awal katil sebelum kawin
- jangan salah beli barang nanti tak muat
- nak beromen kawin dulu..hahahahah



P/S : Rindu pulak aku dekat template blog lama...('',)


61 Orang Memberi Komen & Pendapat

mmbuat kn aku nk pikir bukan2 haha

HAHAHAA! cesss XD ..ke lain da ak pk nih.

hahahhaha...aku dh blh agak dh...

adoi..orang nak kahwin ni memang macam2 kan dalam kepale otak tu...hahaha..ujang..ujang..jangan terkentut masa malam pertama sudah..hahaha..kang yana hilang selera pulak..hahahahaha...

ades double meaning la haha~

ampeh ujang....dah agakk dah msti dia nak wat lawak last2 tu :P

Meh sini: Tolong Terima Bile Org Tegur!!

apsal tetiba otak fikir lain ek ..dah matang kot haha ..bengong

dua kali bace title, baru perasan 13SX.

buleh double meaning nih...sengal tul..

nasib otak aku suci. HAHAHA. rindu aku?

ujang ni gilerh la...
mentang2 nak kawen..

tak pasal2 aku pikir bukan2...dem ko ujang...bnyk btol koleksi cerita rakyat ko...hahaha

lagi entry gatal dari ujang.. nampak beno gatalnyer.. ekekek

weee,kesiannyer,..aku pon turut rindu la ujang!,.hurrmm,.

cadar single ke ape ...
sabo tinggal 2 bulan je lagi dik oi ..asah ..asah ..asah...

waduh, gatai. :P

a'ah..template lama cun! :))

bahaya klu tak bace entri ni sampai abis..muahahaha

haha..gle lah..kuning dah otak aku..haha

ish3x..tak sabor benor nak kawen yer...

so, pandai2lah...hehehe...

wah, berwajah baru....

kalo aku blasah je..ade cadar ke tak..malam prtame mesti on..haha

moral no 3 tu mmg takleh belah!! :P

Sebelum habis cete otak berputar dengan pemikiran yang bukan bukan. Hahaha

hahahaha...mmg dasar jahat la si ujang nih..rosak pemikiran i nih...
;p


moral : bace story smpai abih...

ni mesti cadar yg org hadiah ni. hehe

xabis2 cte y hampir membuatkan org pikir lain..hakhakhak..well, paham..org tu nak kawen dah kan..:-p

ceishh , bahaya baca bila terbabas cket . hampir hampir pkir lain tadi . hee~

yeahh... aku tak pikir ape2.. aku suci... wakakaakka.... blog ko yang makin berat or tenet aku yang slow??


<---- rindu kat vespa ko..ahahaha

moral of the story yg ke3 tu best ..heee

wahh..suda bertukar wajah... :)

hahah! x pk bukan bukan pon k!hehe

btw semard blog~

ingat tak mo baca tadi sebab 18sx ...
tapi terbaca jugak ... dah terbaca tu kena la komen kan ...

ujang ko buat suspen aku jek .. sengal

UJANG NI...... MEMANG MCM NI EK.

HAHAHA....PATUTLAH TAK PERNAH TGK UJANG UPDATE BLOG DALAM DASHBOARD. RUPANYA BELUM FOLLOW. TERUK BETUL~
TAPI SELALU JUGA i MASUK SINI WALAUPUN LOM FOLLOW EK

bukak2 je pelik. sapekah ini. tak nampak vespa pun. haha

ok balik pada entry.

kau hampir2 menjejaskan otak suci aku =,=

sajenak share story: sebab I baru jer fllow ujang walaupun dah lama baca blog dia. hehee

http://natasha1987.blogspot.com/2011/03/kesilapan-manusia-bukan-kesilapan.html

Betul ker mereka 'tido' jer atas katil pada malam pertama? Projek tak jadik ker? Esoknya mak mertua tak periksa cadar ker?

Buwehehehe...

Jom layan >>> 筷子

lucah2!! lucah!! lucah!!
same je uncle john ngan ujang...
hahahha!!!!

Lucah sikit....Tapi lawak...untuk malam pertama kena beli cadar betul2..he..he..tak la tidur tak pakai cadar..

kehkehkeh..
syed ngan tia dua-dua dah pk ke lain..

kahkahkah..kamu mmg gila la..
ingat apa yg xmuat td..ahakss

psst~!zaki xdtg ke??haha

oh ujang..jgn la camni..uhuk3


agak melucahkan..huhuhu

jom baca dan komen 7 perkara ganjil yang menimpa mayat

entah2 zaki pun stim bace entri ni.. ye x? ahakz!

sehari x lucah memang xleh eh? huu

template blog lama lagi mesra pembaca la jang

hampeh ko jang..den RPM den dah naik mendadak...potong la...

wey jang, template lame cam lagi bes je.. loading pon copattttt


EmoticonEmoticon