Friday, March 25, 2011

Blog aku dapat 2000..!!

Nak harapkan aku dapat RM2000 dekat blog memang belum lagi la kan...hee.., jadi aku dapat 2000 follower di blog pun jadi la...('',)

Syafiq Rosli pun ke arah 2000, terjah dia kawan2

Sebelum ni blog aku dapat 1000 pada tarikh 11/2/11 tengok entri INI






Aku gayat gak sebenarnya ni.., terima kasih la kepada semua FOLLOWER yang sudi klik button follow tu ok..
 
Follower ke 2000 aku ialah MIRA...tapi sayangnya, blog dia aku klik gambar takda pulak URL blog dia..nie la masalah utama blogger,

Aku tak follow kang kata belagak..('',) tapi selalu yang aku klik2 gambar muka korang tu takda url...cuba cek sekarang ada ker tak URL blog masing2, follow mana mana blog.., lepas tu korang klik gambar korang sendiri..ada tak url nak ke blog korang...

Tengok entri aku yang INI untuk nasihat kepada semua kawan...baca ISI PENTING tu..ok..


Cara letak link dalam url macam ni :

Dashboard > My Account > Edit Profile > Link > Isikan URL korang


********************************


 Aku suka Follow orang dan Follower aku...baca entri INI <---penting


Mesti ada orang akan cakap



Penting ke Follower banyak-banyak???

- siapa rasa tak penting sila buang gadjet Follower tu ok..('',)
- ingat..dari kuantiti lahirnya kualiti..
- entri lain kali aku cite pasal benda follower nie


Sekian.....Peace(~_^)v



P/S :  - MIRA...mana kamu....

46 Orang Memberi Komen & Pendapat

tahniah.. saya pulak masih baru dalam dunia blogger..

perghhh..ramai gila follower ujang..tp ok la..sbb blog ujang mmg best pon..:)

bilalah saya nk dpt 2000....1000 pon blom tercapai dek akal..hehehhee

hebat gila wehhh~ptut la trafikk kencang!^^

wahh syok nyee..Ujang bile nk folo MTT?? ;)

tahniah ujang ! keep it up...
maknanya , diorang memang tertarik ngan 'kentut' ujang tu..:P hehehe

Tahniah!!!Saya masih baru lagi..dlm blogger ni..

wow.....baru kemarin I follow u. then muka I telah ditenggelamkan oleh orang lain dalam masa beberapa hari aje. down...

erh, mira ke?? mira kat sini bang!! hehe

betol2.. ramai org mcm tu.. nak follow balek pn tak boleh ;(

eh adekah sy punye mcm tu jgk eh ;P

uihh..cpt gila ek??xaci tul..
nak gak folower cmni..
sapa ckp folower xpnting???meh cikgu nak piat ckit..hehe






yang stok geli2 tu..
xyah rasa...sdri gataii..
sdri londeh2..kahkahkahkahkah (kpala gila supe kamu gak gayanya ni)

go lah abang ujang!! sebulan lebih dah boleh dpt 1000. best nyerr~ x lme lg femes la ni.

kau kalau tak bikin aku panas memang tak boleh ke??

ciss~!!

tahniah ujang, teruskan dengan entry gilos dan 18sx ko.. hihihihi.. kami semua suka baca..... ti mesti zaki ada komen gak.. cayer lah cakap ieb nie

tahniah la. aku nak dapat 200 pon susah. newbie. hehe

wah aq lu pon ade gak terjadi sebegini nak tengok gak follower aq yang ke 400 tapi tekan muka beliau takde url kang kata kite sombong plak tu susah hu3 :p

tahniah pak cik kentut.....hii...

hehe btol lah!
bile nk pomot blog ak.. 2 rat pun belum sampai nih isk sob sob......

aaku ingatkan trafik 2k sehari tdi..

jgn ko amek no nie wat main 4D sudeh la jang..

fuhh,, best la XD congrats ~
berkualiti lhaa blog nie kan,,xsia2 follow XD

fuhh,, best la XD congrats ~
berkualiti lhaa blog nie kan,,xsia2 follow XD

peh! sempoi.. cayalah bro.. tahniah..

waahhhh. gamainye follower die. meh derma sikit kat sini. hehehe

HUHUHU... SEDIH AR.. SAMPAI HATI HANG YER UJANG.... HANG BUANG AKU DARI BLOGLIST HANG HUHUHUHU...

laju giler! mmg blogger tegar! thniah en.ujang.hehe

ngaaa!~ nak camnih jugakkk! bagi sikittt! hekhek

pergh pergh..
bertambah2 la mangsa kentut kau pas ni..

waahh.. dah dua riban lebih.. tahniah !! da follow sy belom ??

Dalam Tandas Pun Jadi

congrat la ujang..dapat follower dah beribu lemon...ahaaa...

waaaaaaaaaaaaa..jeles mak..kamoo da ade 2k follower nyah...



follower aku gak x sampai2 2k..

hargailah follower2 lu ek. penat dorg folo =,=

weee....siokk ar ujang!!hoho thniah2...follower memang penting..^_^


EmoticonEmoticon