Thursday, March 10, 2011

Kisah Aku ke Pejabat Nuffnang

Morning semua..., eh silap...dah petang...!!!





Punya la lama aku tak update blog...dari mlm tadi.., petang ni baru sempat update..., .

Semuanya gara-gara aku ke Pejabat Nuffnang di KL..., aku ke pejabat Nuffnang pagi tadi sebab dapat tawaran bekerja dengan company dorang...,


Mereka tawarkan jawatan ketua bahagian kawasan sekitar kuala lumpur dengan gaji RM 9897, tapi aku tolak.., korang percaya tak...

kalau percaya memang bongok..hahahha..

Sebenarnya aku ke sama nak kutip tiket Konser Hore-hore Aznil Hj Nawawi.., aku dapat 2 tiket ke konsert paknil...('',) entri sebelum ni aku ada cita dapat satu tiket jer kan...Tapi si MINAH CUN ni bagi aku tiket dia sebab dia ada kat PARIS kononnya la..

Dengan Stim dan Rasminya aku akan ke KONSERT Hore Hore Paknil ni berdua la dengan siapa lagi kalau bukan  HELIZA....('',)  

( Tiket Konsert Hore Hore Aznil)


Bukan itu saja.., *ayat skema pulak aku...

Aku kutip 4 tiket wayang Free dari Nuffnang juga...hehe..tapi bukan aku punya...DIANA punya, mcm biasa la..aku pau la 2 tiket kan sebab tolong amikkan..boleh pergi tenguk wayang free dengan HELIZA aku....

(Tiket Wayang bezday girl, tolong jangan pelik)


Opis nuffnang ni sempoi siot...macam lepak dekat disko rumah jer...('',)


Terima Kasih Kepada

Nuffnang (bagi tiket konsert)

Tieah (bagi tiket konsert)

Diana (bagi tiket wayang)

Andy Hot ( Tunjuk Peta ke Opis Nuffnang)

Hamzah Ian ( TAK MEMBANTU APA-APA..!!!!)

Paknil  ( jumpa disana)




Sekian...Peace(~_^)v


P/S : panjang pulak entri aku ni..tau ramai tak baca...tengok gambar jer kan..hahaha


67 Orang Memberi Komen & Pendapat

grrrr...jeles2!!! yg tgv tu tiket citer ape???

wei... ak jeles wei!!! dh lama ak xdpt tket wayang dr nuff... apsal x amik utk ak skali.. huhuh

baca..baca...

nak tgk wayang tak apa...tapi jangan buat wayang udah ler...huhuhu.....

minta dua keping?

cet ujang ingat ko dapat keje kat nuff tadi... owh amek tiket upernyer... wah bestnyer, nak jugak tiket.....

salam

perghhh bestnya..
mcm2 dapat.. dating dpt, tgk wyg dpt, tgk konsert dpt.. tgk malam pon dpt haha.. best2..

ujang2,klaka plak bace yang ade word bongok tu!!hahaha...kah2...
ujang ni sempoi je ke orgnye???

nk jeles, tp mcm xde mkne je jeles tu...

wahh, kemain lg ekk. bak lah sni tiket wyg tu !!
;p

bce sni kisah shiqin zainal gaduh ngn hamis jalikha.

http://shiqinzainal.blogspot.com/2011/03/hanis-zalikha-kalah-gaduh-dengan-shiqin.html

:) ...bez la plak entry pkcik ni...boleh jd penulis novel lawak...

Huhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Menyampah tahu..
Aku tak kira, aku nak RM50 boleh?
Ngee :)



Entry Terbaru : Keluhan Rakyat Malaysia Terhadap Stesen Televisyen

hahaha..... memanglah office dia sempoi~ sebab semua pun ornag muda. dah tentu pengarah dia un orang muda.

jadah sungguh... aku bantu apa.. hahaha

aku nak salinan photostat peta pi opis nuffnang ble tak????

aku tak bace n tak tgok gmbr..trus je komen..hahahha

weh giler besh!!!!
tade lebey ke?;P

pesal link heliza tu x tukar ke link blog rain je? kan best sikit :P

hah! camne leh dpat nih. yati tak dapat pongg~ sobsob t_t

hoye hoye.. dpt ticket pree tue....

kau dapat tiket cite ape weh?

eee.. i baca sampai habis apee!! grrrr...dapat tikett pree kerrr?? jeles maaaa...


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

ko ni salu dpt tiket .. bak sini satu !

ala...mana aci da amek tket wayang..sy pon x pergi amek lagi..haha~~

Jelesnya akak..nak ikottt.boleh?hehehe

hahaha.. nt kem slm kat heliza ko yer ujangg.. hah byk tiket 2 meh bg aku 1..kehkehkeh

eh...akak baca sampai habis. tadi makan kat chempaka tingkat atas pkns bangi, lansung teringat ujang & helizamu itu. apasal ekk??? tengah dok perati pageview blog akak ni...bila nak tunjuk nombor 9897 ni. kalau blog ben ni maunya terlepas..

eleh xjelesh langsung! dermmmmm! ;(

adeii...abg eq takde masa nak tgk konsert...jauh sekali nak tgk wayang...hehehe

x sempat aku nak jeles...ngehehehe...

tudia ujang bestnya ok fine jeles2 hohoho

eh ujang,aku bace la entri ni,.*tiber*

baca la weyh... hehe...

menyampahs.. banyk btul tiket die dpt.. hehe

aku lom pernah dapat tiket free lagik.. =.=

ujang : yu sangat beruntong ok...tuah badan yu mei bi akibat selalo kentut kat blog member²!!!koh koh koh ai laik dis...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Scha Al Aiman Dapat Basikal"
2.New Entry "KECEWA ATAU GEMBIRA???"

Ujang9897:

Nak ikut boleh tak?(sambil hentak kaki ke lantai)pelisss.nak jugak.

nanti amikla gmbr ngn paknil ye. pastue masuk dlm blog.

Jom Terjah.

New Entry "MASA KECEDERAAN"

alaaa...aku tak penah dapat pape dr nupnang..die tanak kawan aku ke hape nie?

alaaa...aku tak penah dapat pape dr nupnang..die tanak kawan aku ke hape nie?

~wallaaaa~ mg jeles!!

~u are in my bloglist~

bnyk ye dapat tiket..
jelez2..
hehe

wah~

tahniah2x..

napa aku mcm jeles ni ah ?

muehehehehe ;p

opis nuffnang memang sempoi.... aku dah pernah juga sampai 2 kali.. ambil tiket wayang.. hehehe

Ehem.. xda tket wayang free ke untuk aku?? HAHA

cepat pilih! ko nak ajak awek ke nak ajak aku?

sape kata eyna x baca .... eyna baca sampai abis tau ... tapi ari nie ...entry ujang betol betol membakar jiwa ... i jelos tau

uik.. emel yg nuffnang kasi suruh ambik 4 tiket free smpena besday tu, betul2 la ek?? bukan main2?? hehe.. ade dpt.. tp rase mcm xnak je ambik.. hak3

bestnye. nak jugak dapat hadiah dari nuffnang :)

tuah ayam nampak di kaki.. tuah ujang nampak kat blog.. sgt2 jeles tau. dgn ini merasmikan kita tak nak kawan dgn ujang lagi.. kekekekekeke jeles tahap melampau ni.

BLOGGER POPULAR NYAMAR CIK ANON KUTUK BLOG KAKI MOTONG

cambset je dapat dari nuffnang ni. blogger2 aktif memang merasala. huhu

hahaha,,nice laa,,
but best nye dpt mcm2 ! :)

nape asyik ko je dapat gift dari nuffnang?? ciss!!

ko geng ngan artis ar skanggg
ni yg aku rasa rendah diri ni
ok ujang babai


EmoticonEmoticon