Friday, March 4, 2011

Konsert Hore Hore Bersama Paknil

Terasa macam seronok pulak aku bukak email semalam...nak tau sebab apa..., tengok gambar PRINT SKRIN email aku ni..('',)




Dapat pun tiket ke konsert Hore Hore bersama Paknil....,terima kasih Nuffnang...., tarikh ni bertindih pulak dengan tarikh member aku tunang.., tapi takpa..akan cuba gagahkan ke sana jugak...

Nuffnang ni pemurah dan agak mudah jugak la nak menang segala tiket-tiket Free yang dorang nak bagi..so siapa yang nak tiket wayang free ker apa ker..buat jer entri atau tinggalkan komen seperti yang di suruh...('',)

Tapi satu kurang best...dapat 1 jer tiket..cian heliza...eh silap..sian Yana...('',)

Terima Kasih sekali lagi kepada Nuffnang


" siapa lagi yang dapat tiket ni, roger2 la ek..boleh dating sama-sama nanti.."




P/S : Zaki kau dapat tak tiket dari Nuffnang..jom jumpa di sana..hehe

26 Orang Memberi Komen & Pendapat

kalau org yg tak dpt ni cam ner?huhu

ujang..msok kn lah butiran diri budak muka buruk nie ha..
;p

http://shiqinzainal.blogspot.com/2011/03/perlu-sangat-muka-cun.html

Tahniah..
Yana beli lah sendiri..
Hahaha..
Ko beli utk dia, RM50 je bai..

hihi..bertuah la..
bila nuffnang nk jadi BAIK kat saya..hehe..
enjoy tat day :D

muhehehehe.. kita sameeee ^^ tapi yuyu kat langkawi T_T

jangan "kentut" merata-rata kat sana.....hahahah!!!

Jgn murah kentut je..murh duit jugak blnja yana..kn da kena bebel pg2 buta

hoh..lagi satu ketidak adilan di dunia berlaku.. T__T

bli la satu tiket utk ai..tiah kata rm50 je..lalala~

steady la..kem salam gua dengan pak nil

eish asyik ujang jek dapat tiket free.. xadil.. haha..

wah!! bestnye..
jeles i

saya pun nak pi gak tapi atas tanggungan sendiri je...huhuhu

hah. tuh, Yana dah comment. HAHA. xdaapat lah ko dateeeeoiiiinnngg. HAHAA

lor satu jek ke ? abis tu tunang hang punya ? tak syok la p sorang

tahniah. dpt satu beli satu. ok la kan...

"apsal?? ko tanya2 ko nak bagi aku ke???" ZAKI pun berkata-kata


ENTRY HOT : Cam Kerang Busuk

apsal bro dpt?...ana x dpt?...x aci!..hahahahah..btw, apsal 1 tiket je?...alahaiiii...bro gi la beli satu utk kak yana :)

bestnya ujang dpt tiket hoho nak gak wuwu

Wahhh.. wajarkah saya berasa cemburuuuu?

sian yana xdpt ikutt..huuuuuuuuuuu

ehh..kite dapat gak!hee~
tpi nape 1..bukan dia kata 2 ke? :P

zaki x tergamak nk g sekali. takot kene belasah dgn geng blogger =D

ujang.. aku dpt gak.. jom lepak.. :D


EmoticonEmoticon