Kuat Kongkek (18sx)



( Siapa dia ni ek..???)

Amaran Keras
 
"Cerita ni agak keterlaluan..Harap jangan marah"






AL-kisahnya....

Ada sepasang suami isteri bernama Syafiq  dan Wani  yg duduk dikampung. Oleh kerana rumah mereka yg terlalu berdekatan dgn jiran tetangga. Maka si suami pun mengajar istilah yangg jarang digunakan oleh orang lain. Isteri beliau yg sengau sentiasa menurut kata kata suami nya itu. So suatu hari suami nya berkata..

“Yang, kalau i cakap kongkek maknanya..kita main yer”

Isterinya mengangguk sahaja..

Dan pada malam itu si suami kegersangan dan bertanya pada isterinya ‘
Kongkek boleh tak yang?’

Si isteri pun ‘ok’

Setelah penat projek, mereka pun mandi bersama. Waktu mandi isteri nya yg sengau itu pun berkata

“Yang nak kongkek”

Beliau pun terperanjat.. tapi oleh kerana sayangkan isterinya..beliau pun “buat projek” kat toilet itu. Isterinya pun membiarkan sahaja..

Setelah abis isterinya mandi dan berkata dgn suami nya.. “Yang nak kongkek”

Suami nya berkata.. “lah tak puas lagi ke?”

Isterinya menggeleng gelengkan kepala sambil berkata ‘Kongkek!Kongkek!Kongkek!

Si suami got no choice pun melakukan lagi..

Selepas itu isterinya berkata.. “Bole tak awak kasi saya kongkek”

Beliau mula naik radang dan tak faham dgn nafsu isterinya. Apabila beliau hendak start lagi.. isterinya pun menahannya..

Saya bukan nak kongkek.. Saya nak ….

COLGATE….!!!!!!!!!



Syafiq dan Wani adalah nama sebenar.., nama digunakan dengan izin tuan punya badan...



 Sekian...Peace (~_^)v



 Terjumpa cerita ni tadi dekat Asscrews..('',)


P/S : aku rasa entri ni terlalu 18sx pulak..derm..!!! sori Pakcik

 

{ 99 comments.. read them below or add one }

chekgu Moe chekgu Moe March 17, 2011 at 4:36 PM
hahaha.. sengau ke ape bini dia? huhu

teringat waktu kursus kawen dolu2.. ustaz tu cite pasal mualaf cina baca niat mandi wajib... hahaha.. :)
mynameismy mynameismy March 17, 2011 at 4:37 PM
kahkahkah! sengal la ko nih.
kentot kat ko sbg balasan!
nurkaloi nurkaloi March 17, 2011 at 4:38 PM
hahahaha gile lucah


adesss waa bwh umo lagi weyh ahahah
darxniq darxniq March 17, 2011 at 4:39 PM
hahhahaha...hang p cedok kat ass mmg la sume 18 SX..
My MiRa My MiRa March 17, 2011 at 4:41 PM
waaaaaaaaaaaaaa cam mane mira terbace benda ni hahahhahaha
TeratakAzmi TeratakAzmi March 17, 2011 at 4:41 PM
aduiyaa...

ada je bahan tuk aku gelak2 depan lappy ni petang2 camni..

bagus ar..

hilang ngantuk duk office ni.. hahaha
Fakhrul1409 Fakhrul1409 March 17, 2011 at 4:41 PM
hahahaha....bongok! Colgate = KongKek..! hahahahah...
mizzkechique mizzkechique March 17, 2011 at 4:42 PM
dh la kuat kentut...kuat lucah lak..sengal tul..
Qaseh dalia adelia Qaseh dalia adelia March 17, 2011 at 4:43 PM
hahahaha mereng ...
tu lah len kali pilih isteri yg tak sengau okeyh ..
si ngokngek si ngokngek March 17, 2011 at 4:44 PM
waaarghh locklaq punya cita..funny
fami mahat fami mahat March 17, 2011 at 4:54 PM
deng betulllaaaa XD

siot! -_-

nasib baik bes. :D

Regards,
FahmiMahat
hanim azhari hanim azhari March 17, 2011 at 4:58 PM
ujang


























mereng..hahahaha kongkek = colgate :)
akid akid March 17, 2011 at 5:03 PM
xleh blah part bini ngeleng kepala sambil cakap Kongkek kongkek kongkek! mcm cilake. hahahah!!
taufiq helios taufiq helios March 17, 2011 at 5:06 PM
ko da kawen nnti mesti kuat kongkek kan! haha
AMMAR YASIR AMMAR YASIR March 17, 2011 at 5:10 PM
Bhahahaha..kuat bebenor pasangan ni..lalalala
Cik Bee~! Cik Bee~! March 17, 2011 at 5:11 PM
bahhahahahha....agak keterlaluan entry ni..last2 lawak2...xtahan..haha..
MamaEma MamaEma March 17, 2011 at 5:15 PM
oiitt...bahaya..teraniaya...

mentang2lah dah nak kahwin nih...ish3x....
toyolkiut toyolkiut March 17, 2011 at 5:15 PM
semenjak 2 menjak nk kawin ni..
lain mcm je ujang ni ye..
kekeke..
iManAzRaf iManAzRaf March 17, 2011 at 5:18 PM
hahaha.. mungik!! bahaya gilos entry neh..
Naddia Naddia March 17, 2011 at 5:20 PM
cis. buat aku tak sabo nk kawen
HazHand HazHand March 17, 2011 at 5:23 PM
ujang!! aku nak konkek gak!!!
mane nak dapat!! arghh...!!!


Dem,aku suke bace post ko yg lucah!! arghh!!

Design Wallpaper Sendiri2 Guna Photoshop - Baru Nampak Commercial :p
kilur kilur March 17, 2011 at 5:42 PM
hahahaahaaa...lawak+ ssxxxxxx..hahaha
Hazrina Erin Hazrina Erin March 17, 2011 at 5:42 PM
da agak da! bunyi sengau kongkek mcm colgate...hahaha

tp sengal gila!hahahahha^^
bedpet bedpet March 17, 2011 at 5:45 PM
hahahahahahahahahahahaha! adeh! lawak sengal!!
eima eima March 17, 2011 at 5:47 PM
TAK PE BULAN 5 NIH HARI2 KO KONGKEK EK...RILEKS LA....
Khumaera Ismail aka Habibi Hamid Khumaera Ismail aka Habibi Hamid March 17, 2011 at 5:50 PM
ujang lucah!!! actually dah bace cite nie --erk kantoi =P
❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ ❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ March 17, 2011 at 5:52 PM
pheeewww...nasib bek cukup umur...:P muehehe...
CikBulat CikBulat March 17, 2011 at 6:01 PM
ujang bongok ! lucahh ! HAHA
putribongsu putribongsu March 17, 2011 at 6:06 PM
bila bakal pengantin bercerita lucah!! :P :P :P
Isteri Yang Comel Isteri Yang Comel March 17, 2011 at 6:08 PM
sah ujang ni kemaruk nak kawin... sib baik 2/5 tu dah dekat... klu tak abis lah semua orang.. ngeh3
Pendekar Berkuda Pendekar Berkuda March 17, 2011 at 6:13 PM
sejak dah nak kawin ni perangai lucah kau makin menjadi jadi ek gila??


Sabar..sabar.... kah kah kah...
fyy mokhtar fyy mokhtar March 17, 2011 at 6:14 PM
hhhe~~ baca sampai abes baru lah fyka paham :)
cik ayin cik ayin March 17, 2011 at 6:22 PM
dilarang masuk belog ujang..hahha..
ape pun tak boleh...
NadiRah NadiRah March 17, 2011 at 6:22 PM
wahahha!!!!
lain kali beli lah darlie...kih3
eyna azmi eyna azmi March 17, 2011 at 7:04 PM
hahahaha..lol la ko ujang ... aku laju jek datang baca tadi ... sengal
storyfromme storyfromme March 17, 2011 at 7:04 PM
hihihi...penah dengar lagi satu cite untuk orang sengau yang 18sx macam ni jugak :)
[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] [̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] March 17, 2011 at 7:31 PM
hahaa. setuju dgn storyfromme. ade lagi satu cite yg laki dia sengau. nak sebut semut jadi *emut. hahaa.
azureEn azureEn March 17, 2011 at 7:31 PM
dah agak dah! cube try sebut 'kongkek' ngn suare sengau. hehehe kesian laki dye. mesti penat :P
Zul PenangZul Penang March 17, 2011 at 7:39 PM
Ni la orang panggil lawak haram jadah..

lawak macam pelaq,
::p0t pEt iLa:: ::p0t pEt iLa:: March 17, 2011 at 8:29 PM
kah3..kdg2 beshh jugak sengau ni.. ;p
CoKeLaT-RaWkZ CoKeLaT-RaWkZ March 17, 2011 at 8:43 PM
hahaaha..

bongok arr citer ni


ahahahahaha


lucu..hahahah
-cikucukchantek- -cikucukchantek- March 17, 2011 at 9:36 PM
haha..baca title k0 je aku da agak da..mesti cite pasal k0ngkek dan colgate ni..bini dia sengau..pastu asik nak kongkek je..haha

k0 sesuai la kawan ngan b0moh pelaw0k dalam cita antu kak limah balik umah tu jang..pelaw0k...pelawok...pelawok..huhu

eh k0 penah dengar cite pasal 'bunuh setan' x??nah cekid0ut sini

http://ucukmuse.blogspot.com/2011/03/bunuh-setan.html
♥sophie♥ ♥sophie♥ March 17, 2011 at 9:56 PM
hahaahha,,sengau kew ?? hikhik
♥sophie♥ ♥sophie♥ March 17, 2011 at 9:56 PM
hahaahha,,sengau kew ?? hikhik
Budak Botak Budak Botak March 17, 2011 at 10:10 PM
ha3, penat laki dia kalo nk kongkek slalu...
Ct Arina Ct Arina March 17, 2011 at 10:33 PM
pompuan tu maria ozawa. pelacur jepun 1st class kauuuu. x caye g search. haha
HafizRahman.com HafizRahman.com March 17, 2011 at 10:43 PM
siottt...aku kena cop org gila sebab ko bro...member aku cakap aku gila sebb gelak sorang2 depan laptop...
WeedBoys WeedBoys March 17, 2011 at 11:01 PM
knape perlu gambar miyabi???
hahaha....

http://greenhighimagination.blogspot.com/
Abang Zam Abang Zam March 17, 2011 at 11:15 PM
cis..aku igt cerita Maria yg kau adaptasi ke bahasa Melayu!
hoho
iLa suHaiLa iLa suHaiLa March 17, 2011 at 11:25 PM
kan da kena..kasihan..n_n..hihi
Asha Shalina Asha Shalina March 17, 2011 at 11:44 PM
damn. lawak lucah. nasib baik dah cukup umur. hahahahaha
Nordin Nordin March 18, 2011 at 12:09 AM
This comment has been removed by a blog administrator.
Rafi Nilhan Rafi Nilhan March 18, 2011 at 12:46 AM
haha..saya pon suke gak buat citer2 nih.. cmner lak ngan yg nih?

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/puji-pujian-jangan-syok-sangat.html

tak brape ler..saye newbie lagi.. :)
ilham_un ilham_un March 18, 2011 at 1:28 AM
serius kecian kat isteri dia..hahahaha.lawak gla.
yad'z yad'z March 18, 2011 at 4:58 AM
bro bennn.. cepatt marahh ujang.. die melucah ni.. uhuuuu
fizah fizah March 18, 2011 at 9:13 AM
la cain bini dia...sengau upanya..hahahha...lawak la...
NM02 NM02 March 18, 2011 at 9:49 AM
hai ujang... jom tukar link
Aku Ibu Muda Aku Ibu Muda March 18, 2011 at 9:58 AM
sampai hati ko kata ahkak sengau...huwaaaaaaaaa

patut la tetiba macam tsunami org masuk..ghupanyer nak cari sapa yg sengau :p
Merak Merak March 18, 2011 at 10:36 AM
hahahahaha...mongok la citer nie....hahahaha....
Myvitrd Myvitrd March 18, 2011 at 11:48 AM
huhu..abis pahala jumaat aku baca cerita porno ni.. hahaha
nora nora March 18, 2011 at 12:28 PM
hahhaha mengong, dah ar aku baca di hari jumaat yg indah ni
azrijohan azrijohan March 18, 2011 at 6:16 PM
http://azrijohan.blogspot.com/
el-janna el-janna May 16, 2011 at 9:48 PM
ujang..lucah weh
ngahha

http://bbyuya.blogspot.com/2011/05/seorang-cleaner-tahap-5-bintang-servis.html
yaya_flanella yaya_flanella June 14, 2011 at 2:59 PM
haha. tergelak2 dah aku ni.


*ujang time puasa nanti semua post double meaning kena hide doe. batal puasa orang. haha
Eika Arysha Eika Arysha June 20, 2011 at 7:14 PM
sengal tul...
btul 18sx...ujang ujang...hehehe
AnonymousAnonymous February 13, 2012 at 2:37 PM
pompuan pon layan citer nie..ape daaaa
obat tradisional gondok obat tradisional gondok February 15, 2012 at 10:45 PM
wahh ini sih artis pengemar saya...heuheu
CikUna CikUna March 6, 2012 at 4:56 PM
tak nak KongKek tapi nak Darlie boley ke ?? ngeee.. lawaks guling2..
Spudin Spudin March 27, 2012 at 12:05 PM
kalau dia nak ubat gg darlie..apa yg dia akan cakap dalam kesengauan dia eh ? tertanya2
ardard September 19, 2012 at 11:38 AM
Kongkek tiada cavity ni.. hahaha
Miss A Miss A January 3, 2013 at 4:39 PM
kesian kat bini dia tu, LOL

BW here!
AnonymousAnonymous February 24, 2013 at 3:03 AM
Aku kat umah guna darlie nak tukar Ubat gigi kongkek jugaklah
AnonymousAnonymous June 30, 2013 at 12:58 PM
Leh tahan ..jom nak kongke
muhammad zafran muhammad zafran July 22, 2013 at 6:00 PM
Awk dah rse kongkek ke ... ? -chekgu moe
muhammad zafran muhammad zafran July 22, 2013 at 6:00 PM
Awk dah rse kongkek ke ... ? -chekgu moe
Mikah Lurima Mikah Lurima September 15, 2013 at 4:45 AM
Pergh! Tanjat boboi ingat serious tau tadi. Sengal lah! Tak pasal orang ketawa memalam ni. HAHA