Thursday, March 17, 2011

Kuat Kongkek (18sx)



( Siapa dia ni ek..???)

Amaran Keras
 
"Cerita ni agak keterlaluan..Harap jangan marah"






AL-kisahnya....

Ada sepasang suami isteri bernama Syafiq  dan Wani  yg duduk dikampung. Oleh kerana rumah mereka yg terlalu berdekatan dgn jiran tetangga. Maka si suami pun mengajar istilah yangg jarang digunakan oleh orang lain. Isteri beliau yg sengau sentiasa menurut kata kata suami nya itu. So suatu hari suami nya berkata..

“Yang, kalau i cakap kongkek maknanya..kita main yer”

Isterinya mengangguk sahaja..

Dan pada malam itu si suami kegersangan dan bertanya pada isterinya ‘
Kongkek boleh tak yang?’

Si isteri pun ‘ok’

Setelah penat projek, mereka pun mandi bersama. Waktu mandi isteri nya yg sengau itu pun berkata

“Yang nak kongkek”

Beliau pun terperanjat.. tapi oleh kerana sayangkan isterinya..beliau pun “buat projek” kat toilet itu. Isterinya pun membiarkan sahaja..

Setelah abis isterinya mandi dan berkata dgn suami nya.. “Yang nak kongkek”

Suami nya berkata.. “lah tak puas lagi ke?”

Isterinya menggeleng gelengkan kepala sambil berkata ‘Kongkek!Kongkek!Kongkek!

Si suami got no choice pun melakukan lagi..

Selepas itu isterinya berkata.. “Bole tak awak kasi saya kongkek”

Beliau mula naik radang dan tak faham dgn nafsu isterinya. Apabila beliau hendak start lagi.. isterinya pun menahannya..

Saya bukan nak kongkek.. Saya nak ….

COLGATE….!!!!!!!!!



Syafiq dan Wani adalah nama sebenar.., nama digunakan dengan izin tuan punya badan...



 Sekian...Peace (~_^)v



 Terjumpa cerita ni tadi dekat Asscrews..('',)


P/S : aku rasa entri ni terlalu 18sx pulak..derm..!!! sori Pakcik

 

Artikel Terkait

99 comments

hahaha.. sengau ke ape bini dia? huhu

teringat waktu kursus kawen dolu2.. ustaz tu cite pasal mualaf cina baca niat mandi wajib... hahaha.. :)

kahkahkah! sengal la ko nih.
kentot kat ko sbg balasan!

hahahaha gile lucah


adesss waa bwh umo lagi weyh ahahah

hahhahaha...hang p cedok kat ass mmg la sume 18 SX..

waaaaaaaaaaaaaa cam mane mira terbace benda ni hahahhahaha

aduiyaa...

ada je bahan tuk aku gelak2 depan lappy ni petang2 camni..

bagus ar..

hilang ngantuk duk office ni.. hahaha

hahahaha....bongok! Colgate = KongKek..! hahahahah...

dh la kuat kentut...kuat lucah lak..sengal tul..

hahahaha mereng ...
tu lah len kali pilih isteri yg tak sengau okeyh ..

waaarghh locklaq punya cita..funny

deng betulllaaaa XD

siot! -_-

nasib baik bes. :D

Regards,
FahmiMahat

ujang


























mereng..hahahaha kongkek = colgate :)

xleh blah part bini ngeleng kepala sambil cakap Kongkek kongkek kongkek! mcm cilake. hahahah!!

ko da kawen nnti mesti kuat kongkek kan! haha

Bhahahaha..kuat bebenor pasangan ni..lalalala

bahhahahahha....agak keterlaluan entry ni..last2 lawak2...xtahan..haha..

oiitt...bahaya..teraniaya...

mentang2lah dah nak kahwin nih...ish3x....

semenjak 2 menjak nk kawin ni..
lain mcm je ujang ni ye..
kekeke..

hahaha.. mungik!! bahaya gilos entry neh..

cis. buat aku tak sabo nk kawen

ujang!! aku nak konkek gak!!!
mane nak dapat!! arghh...!!!


Dem,aku suke bace post ko yg lucah!! arghh!!

Design Wallpaper Sendiri2 Guna Photoshop - Baru Nampak Commercial :p

hahahaahaaa...lawak+ ssxxxxxx..hahaha

da agak da! bunyi sengau kongkek mcm colgate...hahaha

tp sengal gila!hahahahha^^

hahahahahahahahahahahaha! adeh! lawak sengal!!

TAK PE BULAN 5 NIH HARI2 KO KONGKEK EK...RILEKS LA....

ujang lucah!!! actually dah bace cite nie --erk kantoi =P

pheeewww...nasib bek cukup umur...:P muehehe...

bila bakal pengantin bercerita lucah!! :P :P :P

sah ujang ni kemaruk nak kawin... sib baik 2/5 tu dah dekat... klu tak abis lah semua orang.. ngeh3

sejak dah nak kawin ni perangai lucah kau makin menjadi jadi ek gila??


Sabar..sabar.... kah kah kah...

hhhe~~ baca sampai abes baru lah fyka paham :)

dilarang masuk belog ujang..hahha..
ape pun tak boleh...

wahahha!!!!
lain kali beli lah darlie...kih3

hahahaha..lol la ko ujang ... aku laju jek datang baca tadi ... sengal

hihihi...penah dengar lagi satu cite untuk orang sengau yang 18sx macam ni jugak :)

hahaa. setuju dgn storyfromme. ade lagi satu cite yg laki dia sengau. nak sebut semut jadi *emut. hahaa.

dah agak dah! cube try sebut 'kongkek' ngn suare sengau. hehehe kesian laki dye. mesti penat :P

Ni la orang panggil lawak haram jadah..

lawak macam pelaq,

kah3..kdg2 beshh jugak sengau ni.. ;p

hahaaha..

bongok arr citer ni


ahahahahaha


lucu..hahahah

haha..baca title k0 je aku da agak da..mesti cite pasal k0ngkek dan colgate ni..bini dia sengau..pastu asik nak kongkek je..haha

k0 sesuai la kawan ngan b0moh pelaw0k dalam cita antu kak limah balik umah tu jang..pelaw0k...pelawok...pelawok..huhu

eh k0 penah dengar cite pasal 'bunuh setan' x??nah cekid0ut sini

http://ucukmuse.blogspot.com/2011/03/bunuh-setan.html

ha3, penat laki dia kalo nk kongkek slalu...

pompuan tu maria ozawa. pelacur jepun 1st class kauuuu. x caye g search. haha

siottt...aku kena cop org gila sebab ko bro...member aku cakap aku gila sebb gelak sorang2 depan laptop...

knape perlu gambar miyabi???
hahaha....

http://greenhighimagination.blogspot.com/

cis..aku igt cerita Maria yg kau adaptasi ke bahasa Melayu!
hoho

damn. lawak lucah. nasib baik dah cukup umur. hahahahaha

This comment has been removed by a blog administrator.

haha..saya pon suke gak buat citer2 nih.. cmner lak ngan yg nih?

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/puji-pujian-jangan-syok-sangat.html

tak brape ler..saye newbie lagi.. :)

serius kecian kat isteri dia..hahahaha.lawak gla.

bro bennn.. cepatt marahh ujang.. die melucah ni.. uhuuuu

la cain bini dia...sengau upanya..hahahha...lawak la...

hai ujang... jom tukar link

sampai hati ko kata ahkak sengau...huwaaaaaaaaa

patut la tetiba macam tsunami org masuk..ghupanyer nak cari sapa yg sengau :p

hahahahaha...mongok la citer nie....hahahaha....

huhu..abis pahala jumaat aku baca cerita porno ni.. hahaha

hahhaha mengong, dah ar aku baca di hari jumaat yg indah ni

http://azrijohan.blogspot.com/

ujang..lucah weh
ngahha

http://bbyuya.blogspot.com/2011/05/seorang-cleaner-tahap-5-bintang-servis.html

haha. tergelak2 dah aku ni.


*ujang time puasa nanti semua post double meaning kena hide doe. batal puasa orang. haha

sengal tul...
btul 18sx...ujang ujang...hehehe

pompuan pon layan citer nie..ape daaaa

tak nak KongKek tapi nak Darlie boley ke ?? ngeee.. lawaks guling2..

kalau dia nak ubat gg darlie..apa yg dia akan cakap dalam kesengauan dia eh ? tertanya2

jom kawin,leh kgkek,hehe

Kongkek tiada cavity ni.. hahaha

Suka la tu...huhu

kesian kat bini dia tu, LOL

BW here!

Aku kat umah guna darlie nak tukar Ubat gigi kongkek jugaklah

Leh tahan ..jom nak kongke

Awk dah rse kongkek ke ... ? -chekgu moe

Awk dah rse kongkek ke ... ? -chekgu moe

Pergh! Tanjat boboi ingat serious tau tadi. Sengal lah! Tak pasal orang ketawa memalam ni. HAHA

Ermmmmm....dap nye kongkek


EmoticonEmoticon