Wednesday, March 9, 2011

Menang Lagi......!!!!!!!!!

Aku MENANG dan dapat hadiah lagi...yeeeehaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Alhamdulillah


Gambar Pre Wedding aku dia letak..hehe


Kali ni dari SYED pulak....('',)

Hadiah dia dapat topup HOT TIKET iklas dari dia...aku menang sebab aku komen di blog dia dengan iklas hati..hehe, sebab dia suruh komen aku pun komen la kan...tak sangka pulak menang...dari 46 komen aku dapat Hadiah 1....no 2 yang menang Hanim..('',)

Nak tau apa aku komen dekat dia..terjah la dia...panjang sangat aku nak Copy...tgk SINI


Terima Kasih sekali lagi kepada



P/S : murah rezeki betul kalau berblog dengan iklas ni...=)


29 Orang Memberi Komen & Pendapat

asek ujang je dapat..
tahniah laaa..<=jeles

Alhamdulillah..
Dah menang hot tiket kan?
Tiket konsert aku kasi orang lain lah..
Ngee :)



Entry Terbaru : Rahsia Tentang Tidur Yang Perlu Anda Tahu

cehceh... rezeki nk kawen kot... ehehe...

Betul ker Ujang komen seikhlas hati? Ujang kentut semahu hati kot? Buwehehehe!

tahniah pakcik ujang :)

elehh igt aku heran ngat la tu kan..

as salam..

wow~
tahniah!
alhamdulillah.
moga dimurahkan rezeki oleh-Nya

=)

hot tiket internet ke?

ujang : gila lah!!! yu punye luck ada baik wooo...TAHNIAH geng!!! hot ticket!!! ai laik it...ai pernah buat entry pasal hot tocket internet suatu ketika dulu...('',)

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "~DULU & KINI~"

tahniah sekali lagi..rezeki nak kawin nie....ahak..

banyak sangat dah hadiah ko dapat nih

hadiah kawin ko aku skip je ar klau cmtu

tahniah....murah sungguh rezeki bakal pengantin..
kalau sekadar ikhlas menulis blog...tapi tiada publicity..kawan/pembaca setia pon tarak...n3 yang ikhlas pon terpendam kepam sendiri kan....huhuhu

ceh..syed tak pilih aku.. ceit~!!

huh! nasib bek ak xkomen kt syed..Hahahha

Ikhlas betol dia komen... hehehe...
Tahniah menang... dah tengok komen ujang tadi... tetiba no.2 pulak kan... ^_^

tahniah..
ko bg ideas kat org tap tak mo wat utk dr sendri syabas ..hahaha

congrats! rezeki org nak kawin.. :)

tahniah~ siapa je nak bagi percuma kan??? best juga....

waaaaa...tahniah

adiah tu ek??
ingat adiah pakaian dalam yg seksi untuk pengantin perempuan td...ngeh ngeh ngeh..*kelucahan dikesan lagi..haha

nape ko lmbat kenalkn die weh?
cis..nset ngah takde kedit nie. share a topup weh..


EmoticonEmoticon