Wednesday, March 30, 2011

Mcd Tak Mengecewakan

Pergh........!!!!!!!!

Lega sikit pagi ni di MCD bangi...dapat gak aku Bekpes Mcd lagi dengan aman.., tak macam semalam beratur dekat sejam baru dapat order di Mcd Serdang..hehe

Kali ni aku drive true jer cepat sikit.., mesti ramai kata aku tak sihatkan bekpes makan Mcd..., dari makan roti canai, nasi lemak, tu lagi tak sihat kot..('',)

Aku makan Mcd bukannya makan ayam or burger tu...aku makan set bekpes dorang...guna kupon rm5 tu...
tak tau ker..., esok last untuk sesiapa yang nak jimat bekpes Mcd



Jimat wei..keluar RM5 ke atas dah dapat 2 set Big Breakfast, kan berbaloi...aku tengok ramai bangsa CINA jer yang amik kesempatan ni...

Siapa belum cuba..esok pergi Mcd ek cuba...


Sekian...Peace(~_^)v


P/S : Berak jap.., kejap lagi aku cita pasal Dating dengan Maria Elena


21 Orang Memberi Komen & Pendapat

ari² bekfes mcD..x cemuih ke Jang..tapi klu dah free lagu tuh, harus lah amek kesempatan kan...bersiaran menerusi 3310 lagi kaaa..ngeh3!

kaya menda bekpes Mcd..seperti yang aku ckp...Rm 5 jer dapat 2 set makanan..=)

apa kata kalau beli mekdi tu belikn MK punye skali...xelok kedekut ni..haha

mcd mmg superb pon...
mmg cina yg slalu memenuhkan mcd...

pehh.. dah la tgh lapar.. cter pasal MCD... grrrr... COBAAN...!! hahaha

akak pun ada kupon ni..tp tak sempat nak tunaikan..huhuhhu...

agak2 burn jerlah...

wawaaaahh!memang la selalu pun bangsa cina yang amik kesempatan bila murah pun.. :)

mekdi sdp woo..arini bekfes mekdi hehehe

semalam dinner mekdi... ~~

laa mcd bangi ke?awat xajak~da dekat da...hahaha

nyaaaah~

kenapa la ang post psl mekdi niii

kecur liuq aku..

BAKO! BAKO!

miahahaha ;p

huwaaaaaaa....ari ni terlewat bangun, punah harapan nk bekpes mekdi..tapi kannnn





laki akak janji sok pagi sebelum subuh dia nak gi tapau kan mekdi....ahaha

tadi ai bli..mkn sorg²...ada lg lebh 1 set big bekpes kt rmh..kekeke =P

dah merasa dahhh.. esok nk try lg skali la! hehe

wah.. sedap2. btol2. murah je. time tgh offer ni. sile lah pegi. :) esok abis dah. kempunan..

aritu fida pgi mcD kat tmn connaught full org smpai kluar2 mcD..smpai jln raye skali.

betapa ramainya org yg x nak ketinggalan amik pluang nie. :)

untunglah ujang dpt merasa McD kan. :)

as salam..
wow!
hari-hari mcd?
tak rasa nak tecekik ke hari-hari layan?
haha~

ok la tu~ tengha murah kan~
nanti dah mahal, melepas~
haha


EmoticonEmoticon