Tuesday, March 1, 2011

Pre Wedding lagi.....

Lagi gambar Pre Wedding aku...letak sikit-sikit la ek..., nanti dah ada banyak baru la aku letak lagi...('',)



54 Orang Memberi Komen & Pendapat

alolololo...tomey2....





(jang : jgn lupe blog aku taw...)

kimsalam kat yanaaa ka Janggg.. jgn bgtau tunang dier,,.,.

cantiknya........pemandangan kat belakang tu...huhuhuhu

pheewitttttt....
tantek sgt......pengantin pempuan...

halamakkkkkk! comel nye pagar tu! bhahaha! jles arr ujang oii!

tengok mcm ujang je yg over gediks tp yana cool jer.. haha!

mabeles yeop!! hehe... last2 plih location mane?

Ujang!! aku xd pn dlm bloglist tu...

amik pic pre-wedding cam ni nmpk best...nnt akan ku utarakan kepada si dia...ehiks!!

woOoO....superb!! so niceee....

gambaq nombot 2 tu very the cute tau!!!!!

comelnyeeeeeeeeeeee...anak sape lah ni

gambar seken tu mahal tu..nanti anak lu tanya nanti..

comelnya gamba2 tu sume.. sweet je.. ^^,

nama cik pulau dah ada la.. hehe..

bloglist tgh update..gambo nanti di letak lagi

sweet nya pasangan pre wedding tue.. hehe
tak saba tgu gmbr seterusnya

Mat.. ambe dah join bloglist deme.. Comey molek pic pre-wedding deme..

http://luqmanawawi.blogspot.com/2011/03/join-bloglist-ujang9897.html

klassik.. i like..

p/s.. nak aku sengat bontot ko..??mna nama aku.. penat aku join segment ko ni

tudia...yg ni pun ok wiwit cntik akak yana =)

kenape awak sgt nakal ?


sampai yana tmalu2. auw auw

alolo.. comel nye.. ala2 klasik gitu :)

giler cantik gambar tue...huhuhu...nama aku takde lagi la dalam bloglist tue...huhuhuhu

muka ko kat gambar second ni merosakkn pmndgn, Yana punyalah cover cool. ko? dem. HAHAHA

ni kt upm...aku tau ujangg...hohohoho

lawa nya gambar . Ala nak moreeee

nak jugak masok dlm list..Huu

salam

aduyai...tak jeles la ujang weh...haha..


comel lotey dia tu...x lepas2 gitar tu...nasib ang pandai main gitar,sbb tu yana nak kawin dgn ang,ni yana cakap , ai habaq je...ngeee...


thanx u....

fuh! smart der.. mmg mcm pinang dibelah2..

terasa nak kawin lak aku tengok gambar2 pre wedding kau ni..

perghhh gambar macam x blh blaahhh.. haha..

eh x sangka awang yg 1st join.. hehehe

tak ada pun dlm list ni...huhuhu

seb bek terlisted..
klu x, akak nak mengamok!
gegege..

jang..
wa penutup list lu hokeh..
xletak wa tikam lu laju2..ahahaha

http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/03/bloglist-ujang9897-yang-tersangat2-la.html

wiiiwiitt....jemput semua follower Ujang la time kenduri nnt..hahahahaah... :P

yeayy..ado namo den di situ :) masyihhh

comelnya korg ni...














lalalalala~ =P

yuhuu..tq ujang..slmt bhgia le

alahai cantiknye koranggggg ^_^

uhuhu.. ujang, bloglist oh azizah tu tak leh klik....
http://ohazizah.blogspot.com

cam kenai saja dekat mana nih... kih3~

as salam..

lol ujang + yana~

shuweeet gitu~
ahaha~
tepek aa lagi photoshootttttt~
internet tengah ok ni.kang down lagi.
melepas.lol

farid kamil maravilla~


#okbai

wei sape mamat tak betul sebelah yana tu woi


EmoticonEmoticon