Thursday, April 21, 2011

Aku Comel Kan..??

 (gambar hiasan dari google)


Comel pulak aku tengok dodol doodle hasil seni dari salah seorang musuh ketat aku iaitu Cik Bulat..



Patut la hari tu si gila ni mesej aku tanya apa kaler baju aku masa sanding nanti..., rupa-rupanya dia nak buat menatang dodol ni...hehe

Saja la tepek dodol ni dekat entri aku ni...untuk rujukan masa tua nanti kan.., boleh la aku tunjuk dekat anak-anak aku masa hari tua nanti..mesti dorang ckp

"comelnya gambar karton abah"

Masa tu mesti aku buat muka riak jer kan..kan..kan...('',)

Aku rasa dodol hasil dari Cik bulat ni comel sebab aku jer..., si yana tu bukan comel pun...yana tumpang comel aku jer...

Walaupun aku benci Cik Bulat, aku nak ucapkan terima kasih jugak la kat dia ok...grrrrr



p/s : secara tak langsung korang dah tau kaler baju aku kan...hurm...



Artikel Terkait

53 comments

lorh!!nasib baik doodle je yg comel. teehee~

comel..haha

dodol pon dodol la jang

jnji ade

hahaha..comel la abah..huahaha

en ujang bkn dodol... sis yana tlg ajaq sket... hahaha

hey ada daa binatang dodol :P hehe

hahaaa.. dodol je yang comel ..
tuannye?? uhhuu tak berani nak cakap! :P

ANG TAK COMEL OKEHHH...DOODLE JEK COMEL..

terharuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Ujang n sis Yana same2 chomel lah...bukan Ujang jerK..eh..Ujang chomel?no..no..no..encem..(^^,)

panjangnya tgn ko peluk...hahaha...errkkk

halamakkkk..!! warna pink!! :D

Zamir, kalau dah gatal. tgn memang panjang.. tu la. aku perasan masa dah siap.. =.= maaf jang. haha. kantoi lak, ingat lagi ko ye psl ptyaan aku tuh/ muahahaha !!

haha !

tangan panjang mencuri pun boley jadik..
banyak wat mende2 terkutuk ujang nie. muahhahaha~

hoho..dodol tu je comel..realiti..hurmmmm..keke:p

hahhaa,cik yana baca ni memang panas hati dibuatnya.hahaaaa

dodol...dap nyeh..
adoi...raya lambat lg nk tgu dodol la.....

hihi..dodol pun boleh..=)


haah la tangan panjang...gila gersang aku..hahaha =)


* korang ni mmg tdo lambat ek..=)

amboi ujang....perasan comel plak yer....dodol tuh jer yg comey ;p hahahah

haha..selalu dikenakan je kan..hoho..cian..ok apa..cantik doodle tuh..sedondon pulak color baju

gambar tu xkan cantik kalo yana tak de sebelah ko ujang.....ahahaa....

ujang oi..kak yana lagi chomel tawuk..huhu

ceh abah ujang perasan comel . HAHA kak yana triple comel oke !

piiraaah.... kak yana lagi comey la ujang, hahahah

Okeh, sekarang aku nak kasi opinion... Err, ko nak dengar opinion jujur atau opinion hipokrit..?? HAHAHA

ujang pasan...yana lagi coooomellllllll!hihi

tomei2...kaler pun cantek..napa kat bangi??owh tidak...xleh attend..sob..sob

dlm doodle mmg u nmpk comel sbb kurus..tapi dalm dunia realiti...


MASYAALLAH!!!!! gemokkkkkkkkk!!!

kah kah kah~


*tepuk dahi* >______<

woh! belum apa2 lg dah perasan abah yer...:p

hakhak...cikbulat,, doodle ang memang lawa...terbaek!!

jang esok kan ko nikahkan....
aku doakan ko berjaya ngan akad ko tuh....

jgn di on terus mlm tu...tgu dah sanding tau ..hilang seri nanti ...

alahai comelnyer dodol korang nie.. jeles ieb tau

a'ah comellah sangat...hehehe

PEHHH GILERR LA PINK COLOR. SUKE SUKE ^^

nnty jgn lupo framekan gambo doodle tuh wat buah tagan pngunjung wewewe hehe

kehkehkehe...gilerrr punya abah!

kahkah bukan dodol la doodle la haha waah2 lawa doodle tu la huhu yes dah taw tema baju hehe

hahaha,,dodol ujang yg comel ! kehkeh ;p


EmoticonEmoticon