Aku Comel Kan..??

 (gambar hiasan dari google)


Comel pulak aku tengok dodol doodle hasil seni dari salah seorang musuh ketat aku iaitu Cik Bulat..



Patut la hari tu si gila ni mesej aku tanya apa kaler baju aku masa sanding nanti..., rupa-rupanya dia nak buat menatang dodol ni...hehe

Saja la tepek dodol ni dekat entri aku ni...untuk rujukan masa tua nanti kan.., boleh la aku tunjuk dekat anak-anak aku masa hari tua nanti..mesti dorang ckp

"comelnya gambar karton abah"

Masa tu mesti aku buat muka riak jer kan..kan..kan...('',)

Aku rasa dodol hasil dari Cik bulat ni comel sebab aku jer..., si yana tu bukan comel pun...yana tumpang comel aku jer...

Walaupun aku benci Cik Bulat, aku nak ucapkan terima kasih jugak la kat dia ok...grrrrr



p/s : secara tak langsung korang dah tau kaler baju aku kan...hurm...



{ 53 comments.. read them below or add one }

HAJAR hasan HAJAR hasan April 21, 2011 at 12:08 AM
lorh!!nasib baik doodle je yg comel. teehee~
Miss Ran Miss Ran April 21, 2011 at 12:11 AM
comel..haha

dodol pon dodol la jang

jnji ade
cik ayin cik ayin April 21, 2011 at 12:11 AM
hahaha..comel la abah..huahaha
☀ Izzaty Hedry☀ ☀ Izzaty Hedry☀ April 21, 2011 at 12:12 AM
en ujang bkn dodol... sis yana tlg ajaq sket... hahaha
zacky ~786~ zacky ~786~ April 21, 2011 at 12:12 AM
hey ada daa binatang dodol :P hehe
-hanyaaku- -hanyaaku- April 21, 2011 at 12:16 AM
hahaaa.. dodol je yang comel ..
tuannye?? uhhuu tak berani nak cakap! :P
Sunah Mohammad Sunah Mohammad April 21, 2011 at 12:18 AM
ANG TAK COMEL OKEHHH...DOODLE JEK COMEL..
iLa suHaiLa iLa suHaiLa April 21, 2011 at 12:19 AM
terharuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Ujang n sis Yana same2 chomel lah...bukan Ujang jerK..eh..Ujang chomel?no..no..no..encem..(^^,)
zaMir zaMir April 21, 2011 at 12:21 AM
panjangnya tgn ko peluk...hahaha...errkkk
akid akid April 21, 2011 at 12:23 AM
halamakkkk..!! warna pink!! :D
CikBulat CikBulat April 21, 2011 at 12:24 AM
Zamir, kalau dah gatal. tgn memang panjang.. tu la. aku perasan masa dah siap.. =.= maaf jang. haha. kantoi lak, ingat lagi ko ye psl ptyaan aku tuh/ muahahaha !!
Ummu Khaulah Ummu Khaulah April 21, 2011 at 12:25 AM
haha !

tangan panjang mencuri pun boley jadik..
banyak wat mende2 terkutuk ujang nie. muahhahaha~
alexa yussida alexa yussida April 21, 2011 at 12:26 AM
hoho..dodol tu je comel..realiti..hurmmmm..keke:p
Woofer Storm Woofer Storm April 21, 2011 at 12:27 AM
hahhaa,cik yana baca ni memang panas hati dibuatnya.hahaaaa
Epal Hirata Epal Hirata April 21, 2011 at 12:30 AM
dodol...dap nyeh..
adoi...raya lambat lg nk tgu dodol la.....
Ujang9897 Ujang9897 April 21, 2011 at 12:33 AM
hihi..dodol pun boleh..=)


haah la tangan panjang...gila gersang aku..hahaha =)


* korang ni mmg tdo lambat ek..=)
^^nu[dd]yra^^ ^^nu[dd]yra^^ April 21, 2011 at 12:35 AM
amboi ujang....perasan comel plak yer....dodol tuh jer yg comey ;p hahahah
Rozuan Ismail Rozuan Ismail April 21, 2011 at 12:38 AM
haha..selalu dikenakan je kan..hoho..cian..ok apa..cantik doodle tuh..sedondon pulak color baju
NURUL NADIAH MAMAT NURUL NADIAH MAMAT April 21, 2011 at 12:40 AM
gambar tu xkan cantik kalo yana tak de sebelah ko ujang.....ahahaa....
MissNadh MissNadh April 21, 2011 at 12:44 AM
ujang oi..kak yana lagi chomel tawuk..huhu
mahirahnazlim mahirahnazlim April 21, 2011 at 12:51 AM
ceh abah ujang perasan comel . HAHA kak yana triple comel oke !
Miz Novexx Miz Novexx April 21, 2011 at 12:52 AM
piiraaah.... kak yana lagi comey la ujang, hahahah
Ayie Ayie April 21, 2011 at 1:32 AM
Okeh, sekarang aku nak kasi opinion... Err, ko nak dengar opinion jujur atau opinion hipokrit..?? HAHAHA
Mira Amirudin Mira Amirudin April 21, 2011 at 8:18 AM
ujang pasan...yana lagi coooomellllllll!hihi
wanda arry wanda arry April 21, 2011 at 8:37 AM
tomei2...kaler pun cantek..napa kat bangi??owh tidak...xleh attend..sob..sob
YanaMIB YanaMIB April 21, 2011 at 8:50 AM
dlm doodle mmg u nmpk comel sbb kurus..tapi dalm dunia realiti...


MASYAALLAH!!!!! gemokkkkkkkkk!!!

kah kah kah~


*tepuk dahi* >______<
✿❤Cik Izan❤✿ ✿❤Cik Izan❤✿ April 21, 2011 at 9:17 AM
woh! belum apa2 lg dah perasan abah yer...:p
mOoN mOoN April 21, 2011 at 9:20 AM
hakhak...cikbulat,, doodle ang memang lawa...terbaek!!
eima eima April 21, 2011 at 10:16 AM
jang esok kan ko nikahkan....
aku doakan ko berjaya ngan akad ko tuh....

jgn di on terus mlm tu...tgu dah sanding tau ..hilang seri nanti ...
Isteri Encek Bard Isteri Encek Bard April 21, 2011 at 10:25 AM
alahai comelnyer dodol korang nie.. jeles ieb tau
MamaEma MamaEma April 21, 2011 at 10:29 AM
a'ah comellah sangat...hehehe
NisaAdnan NisaAdnan April 21, 2011 at 10:44 AM
PEHHH GILERR LA PINK COLOR. SUKE SUKE ^^
K2r~90 K2r~90 April 21, 2011 at 10:50 AM
nnty jgn lupo framekan gambo doodle tuh wat buah tagan pngunjung wewewe hehe
putribongsu putribongsu April 21, 2011 at 10:53 AM
kehkehkehe...gilerrr punya abah!
efa efa April 21, 2011 at 12:14 PM
kahkah bukan dodol la doodle la haha waah2 lawa doodle tu la huhu yes dah taw tema baju hehe
♥sophie♥ ♥sophie♥ April 21, 2011 at 12:43 PM
hahaha,,dodol ujang yg comel ! kehkeh ;p