Friday, April 1, 2011

Aku Menang RM50



Terima kasih kepada akakku Yang Muda....('',)

Di bagi aku hadiah Wang Tunai ....bukan sikit..tapi RM50...lepas duit minyak seminggu tu..('',)

Sebelum ni aku menang hadiah dari segmen Ben Ashaari, sponsor dari dia juga tengok SINI<----

Bertuah jugak ek aku ni.., dalam bengong-bengong aku ni ada tuahnya aku berblog ni...hahahahah

Di hari jumaat yang mulia ini aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada MAMAZARA kerana kasi hadiah kemenangan kepada aku..


Akak aku ni sibuk sikit sekarang..kekadang jer dia dapat UPDATE blog...


Terjah la dia kawan-kawan..sampaikan salam aku..('',)




P/S : malam ni pergi bukit jalil layan Disney on Ais



33 Orang Memberi Komen & Pendapat

dah dapat tu tak reti-reti nak belanja IEB....hihihi meh mcd

berkat nie... hope permulaan hari yang lebih bertuah...

untung la dapat rm50..sedih siak..
nak tumpang simpati kt sini..

baca lah kalau sudi kawan-kawan ; Mendidih Bersama : Reporter Surat Khabar Lucah

tahniah bro..rezeki hr jumaat dan nk kawen ni...

huh..jeles...grrr..nyahaha:P

pergh.. bagi aku 25 hengget wat makan tghari!!!

duit 500 ak hrtu ko xmsuk lg weh!

duit tu bukan msk dlm acc ai..pehtu keep the change kan?? miahahaha =P

yang hari tu kannnnnnnnnn...jadi referral tertinggi? hahaha~ tahniah ye...

bertuah betul Si Ujang ni... Tahniah..banyak tu.... RM50 sape nk bagi kan?

wahh kongsi la jang...ngeeee

jang meh tgk entri nih...
http://aremelyna.blogspot.com/2011/04/sape2-ada-kenal-ady-budika.html

ok belanja ice cream mekdi pon jadilah

ujang dpt lebih RM20 dari akak. akak dpt RM30.. cukuplah utk keta kelisa ni kann..

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/untung-juga-rajin-mengomel-ni.html

huishh. pe rahsia nih asyik menang je? hikhik

cngrates ujang.bak sni cket,hihi.

topupkn aku jang..sharing is caring..

"aku menang motor"
iklan zaman dulu..hahahaha


tahniahla..
rezeki org nak kawen..
slamat smayang jumaat jang...
jangan leleh2 tau..muahahaha

wei bukan mamazara pesan kat ko suh share ngan aku ke??

ye ar ada, dia suh share ngan aku arrr

(*header ko"aku blogger boy"~boy? ko? boy? Oooo nama pangilan kat umah ek?? ok babai boy :p)


ENTRY HOT : Nak Merajuk

dtg sini tgk nsib si ujang yg selalu kene buli ngan abg benggg.. hihihi ^^


exchange banner meh :)
http://ikmalira87.blogspot.com

wahhh!!!
alhamdulillah..
leh belanje mekdi!!!

tahniah. nmpak romentik je kan dlm entry baru yana. haha

rezeki.. share sorang singgit..

alhamdulillah...rezeki bujeng tua..hehee..

bestnye dpt msk dalam entry ujang..bilalah blog saya nk masuk..hehehe..^__^v

belanja murtabak satu.
aisey lupa laaa ada disney on ice...sampai bila yek

wah rm50 tu boleh belanja kita makan...

as salam..wah!

rezeki~
haha~ hari ni sabtu..
rezeki berbntuk apa ya~


EmoticonEmoticon