Monday, April 18, 2011

Aku tension..!! takda mood..!!



Susah-susah aku berjaga tengah malam..sekali buat hal pulak..adoi...!!!!!!, punya la aku tunggu-tunggu sampai habis...,sekali mengecewakan


Dari kiri ke kanan aku tabahkan hati juga untuk melihat..., atas ke bawah...bawah keatas semuanya.., senyum jer aku layan..sekali sekala berdebar gak jantung tengok..grrr


Dah akhir-akhir aku gembira gila...sekali dah betul-betul akhir masa...bongok betul reff kasi penalti pulak......terus hilang mood aku......=(


Aku pun tak tau apa aku merepek ni.....sori ek


Keputusan Penuh

Arsenal 1 Lembufool 1


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : man u yang sengal pun kalah..jgn banyak bunyi

Artikel Terkait

23 comments

aku baru perasan ada notis untuk fan man u..haha

lantak r kalah pun..

opocot mak lu..

terkejut eden tibe2 ujang xde mood...hahahaha!!~



dah2..p tido...bakal pengantin kena tido awal..baru nmpk berseri2 muka nanti..miahahahahahahahha!!~

hahahaha..... nasib baik I tak layan bole. baik tidur lagi bagus~

penyokong MU disini..






tapi hareemmm tengok bola..huahaha

ingatkan apa la td..heheee...

chilla bro..

adat men bola..

kekeke

ayat dramatik gile.igt an ape td.haha

hahahhaa.. arsengal vs lembufool....
to be funny enough to see those people fooling around kt padang.. ekekekek ;P

jgnla mara arsenal, liverpool slalu kalah akak relax je kah kah kah

ingat arsengal lawan ngan soccer kids ka senang2 nak menang?
HAHAHAA
:p

dah nak kawin tu buat2 la brenti merepek.... =P

hahahaha..sempat ko ngutuk man u ek...hahahaha..ampehh jee

haks apa yang bleh IEB katerkan fadan muker.. ekekke

layan bantal pelok lagi best lah dear..eh, patut le depan tv ada bekas meggi..ada org tengok bola eh..hehehe

padan muka...:p mmg patut xbg bapak mertua tgk bola mlm tadi...kalau kalah mmg moody jer sepanjang hari...hai la bola!


EmoticonEmoticon