Monday, April 11, 2011

Cara beromen bagi perempuan puas

( Google tajuk keluar gambar ni)


Ok..kali ni aku nak ajar benda yang paling orang cari-cari...,iaitu


 "Cara Beromen bagi perempuan puas "



Cara-caranya ialah :

- Buka blog Hamzah Ian...,

- Baca blog dia dari mula dia post sampai sekarang...

- Buka Facebook Hamzah Ian dan hantar mesej kepada dia tanya Cara beromen bagi perempuan puas ok..!!!
 

**********************

Makcik-makcik dan pakcik-pakcik..jangan marah saya ek..., blog saya ni takda entri ajar anak-anak orang cara beromen ('',)

Sia-sia jer kena bantai kang...blog aku ni dah la keluarga aku baca...maunya mak mertua bukak blog aku ada ajar cara beromen mampus tak dapat kawin aku dengan YANA.

Tajuk di atas tu ada lah KATA KUNCI yg aku wusha tadi..

Tak tau la siapa yang google kan.., aku try cek juga dekat google tadi.., memang keluar blog aku...('',)





"Ni la kerja aku time takda mood nak update blog....iaitu wusha KATA KUNCI"



Sekian...Peace(~_^)v



P/S :Siapa ada tips nak bagi puas ek..ajar aku..wahahaha

Artikel Terkait

48 comments

Kene kahwen cepat cepat ni. Haha

hang mesti expert kan jang kan..

ni semua sebab selama ni ujang selalu buat entry luncah. hahahah

kah3...siapa yg search tu yek?pengsan!!

hahhah. IEB lah tu.. ops terkantul sudah... hahah merepek jer nak cari mender tu

5/7 keyword lucas...bongok mung nih jang..hahahha....

gile ....
asalkan rajin asal kompom puas nye ...hahhaha

wei siapa ada cara nak bagi puas ajar aku..hahaha

ujang yg sengalllll,..ni aku tkot nk kwen ni,.wahahaha,.

Ujang9897
ko nak ker jang??...meh pm aku..hahaha

haha tajuk bikin gempak je, kalo betul td nk gak belajar...

vongok ko ujang.. nanges Yana bace nih...

harharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharharhar!!!



*perghh.. syok btol dgar bunyik kebod aku ktak ktuk mase taip harharhar tuh.. =p

kalau ada aku nk gak tips wei..

wahai kakak2 jgn layan budak2 kecik..=)

bagus idea ang hahah akata kunci menarik

keh keh.. usha la ebook ke hape atau tanye memember ko yg dh berumah tangga.

Tapi kan jang, pengetahuan teori biasanya tak berkesan bab2 macam ni. kene cuba sendiri baru tahu :P

huhu...ada jerk keyword gtu...

ngehngehngeh... nakal kamu ek!!!

cis, ingatkan betol lah ada cara2nya..mane lah tahu same dgn yg sdg dipraktikan ke....

hahaha
aCap
ke blogku

ko kot ptt tahu cara tue... kt pun tak lama lagi.. hahaha

sengal~ ujang...entri bikin panas ja..lucah!

jangan ngadu lak yana tu dah ler... hahahaha....

kelucahan berlaku di sana... uhuk!!

lucah!x senonoh!!!nak kena sekeh nie!!!

abes laa.. mak mertua REJECT nnti! =P

huhuhu..sengalnye ujang...
tajuk mmg gempak..

huhuhu..sengalnye ujang...
tajuk mmg gempak..

ahahaha.. sabo jela..
sape lah yang carik benda alah tu.. ngeh3..^^,

agak kekejian disitu.. hahahahha

haha..sengal punya ujang..99.99% keyword hang = lucahsss..:DD

Hahahaha..
Kena Kawin Cepat Nie..

tajuk mmg menarik perhatian.. kah~kah~kah

hahaha. skng dah boleh aja yana plak ;P

hahaha..gle tjuk...bikin kontrovesi n panassss...hahha

hahaha..gle tjuk...bikin kontrovesi n panassss...hahha

saya baru tau nih,, gann,thank untuk informasinya.

Hahaha, kat malaysia ni sapa lamyg google, takut sungguh dinua zaman sekarang, maksiat dan dosa ada orang tak heran pon, antara dok google perogol bersiri kemungkinan kot, jenayah berleluasa...


EmoticonEmoticon