Friday, April 8, 2011

Contest Cik Epal



Gambar yang di pertaruhkan



"Jangan banyak tanya kenapa aku pakai macam ni......"



SAYA MEMBACA BLOG CIK EPAL KERANA .......

- Cik epal seorang yang gila dan kepala otak dia untuk mengupdate entri memang selalunya gila dan agak sempoi..., walaupun entri nya agak panjang selalunya, tapi Cik epal pandai bermain emosi dengan pembaca nya..derm...apa aku merepek ni!

- Selain itu blog cik epal ni juga aku baca sebelum aku ada blog lagi...,paham tak.., sebab si Yana selalu bebel pasal blog cik epal aku pun terpengaruh baca la.., sekali aku pun ada blog..

- Aku baca blog dia juga sebab kekadang aku sebagai blogger newbie ni nak tau apa Tips yang dia bagi untuk berblog ni..,

-korang semua kena baca gak blog dia sebab blog dia sehari kekadang sampai 10k ke atas UV dia..memang dia gila..



Aku nak TAG



Keterangan lanjut klik SINI


p/s : pergh...calon juara aku ni..hahahaha

29 Orang Memberi Komen & Pendapat

This comment has been removed by the author.

macam hape da kau pakai macam tu..
kehkehkeh..
selamat berjaya..

hahaha gud luck jang..gelak sakan tgk gambo kat atas

comel lak nengok ujang pkai cmtu..haha!!

ujang nak ganti Mawi....

blog cik epal best... gud luck :)

trbaik ! ahaa ni bukan cik epal tapi epal HAHA

Siapa cik epal nihh?....sepupu cik lai..ke?

uittttt...dia tag kita????
hahahha...kalau saya masuk ko kompem kalah tu yg malas tu...cne??


btw gud luck,bro..
sori lmbt bukak...
smlm pojek je...xbukak lappyy..kahkahkah


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/gambar-kereta-polis-malaysia-dan-luar.html

kenapa ko pakai macam tu?......"

bajet bleh menang laaaa... bluek

ujang.. mlm td ak mimpi yana kena bunuh... ak pun xtahu npe ak bleh mimpi mcm tuh.. ko jgn exsited sgt nk kawen tuh. tgh darah manis... hish.

peerrhh mmg giler la smpi 10k...sy pun nak buat jgk la..semoga berjaya.

spek xble blah..ahaha...

awat xbg ada kaler epal tuu..klu x kompom lg tgi pratus nk menang tuu..muahahahaha

lerr black n white ke...br tgk contest cik epal ni...ha aku vote tuk ko...gd luck!

bila ms yu amek gbr nih??grr..bkn nk ajak join skali posing dgn epal..dem!

wah comel epat tu.. hihihi gud luck lah uajng

moga berjaya.. tak dapek purse darkman tu dapat epal lak.. lagi ok.. kenyang makan..

btuah buah epal tu
tpilih diantara bjuta epal2
dimalaysia

gud luck!


EmoticonEmoticon