Thursday, April 7, 2011

GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN


Hari tu tak dapat..aku nak join lagi...heee

Hadiah kali ni ialah



Aku TAG


Keterangan Lanjut klik  SINI



6 Orang Memberi Komen & Pendapat

didoakan kalah lagik...larik!!!kahkahkah

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/doktor-cantik-lelaki-buncit-dan-dot-dot.html

hahaha...tak yah menang la..bg peluang kat orang laen.
aku nak join.minttak2 aku menang..
;)

doakan ko xmenang boleh???
hak3..

cantik purse tu,,bg la aku menang bro ~,~"
keh3

ko sengaje tag aku kan kan.
padahal aku dah join semalam. budget bleh menang la tuhh?? hak tuihhhh... kentot kat kauuuu...

dia tag kita sebab nanti kalau kita menang dia nak sebahagian dari menda tu.. kihkihkih..

aku rs purse 2 x sesuai ngn ko la...
but it suit me well...so biar aku je la mng...muahaha


EmoticonEmoticon