Monday, April 4, 2011

HELIZA JELES

Aku singgah blog Bell tadi....kenal tak Bell..???

Meh aku kenalkan Bell si sengal dan jiwang katanya....('',) tengok gambar bawah ni..





Berbalik kepada tajuk di atas kan..., kang korang marah pulak tajuk takda kena mengena dengan entri....letak tajuk HISAP TETEK ISTERI pun pernah orang marah...grrrrr!!!



Kesinambungan entri Ben Ashaari bertajuk "Aku suka kau..kau suka aku.."


**************

Al kisahnya...

Bell ni tahu kisah aku dan Heliza...tak caya korang baca entri dia pasal aku dan Heliza di SINI

Habis semua dia bocorkan rahsia aku...nak buat macam mana kan..hurm....

Nak kutuk aku kutuk dekat entri dia ok..kenyataan...,





 P/S : hari ni sibuk sikit....grrrrr


24 Orang Memberi Komen & Pendapat

arrr....sudahhhh..hafiz hamidun nk letak mane?hehe...

wah wah wah..
kemain lagi kamoo yer..^^,

apa apa an ni..?? aku blur sebentar...

awek kampung saya tu kepunyaan hafiz hamidun daaa..

hahahaha...entri dia mmg sempoi ujang akan berada di mood perasan bila membacanya..

ahahaha dlm mimpi jela ujang...
jgn nk berangan lebih2...
hahaha nk gelak kn ag ley x..??
muahahahahaha... cam kejam jek aku ni... =)
jgn marah...

erk...?
cer tengok kat luar tu panas ke hujan.. dak along ni mesti sedang bermimpi..

silap.. ujang bukan along... ;)

HAHAHAHAAH! Kecoh gosip ko ngn heliza yer..Yana!! Tgk Ujang ni!! hahaaha

hahahhaa..maaf ujang..hanya sekadar mimpi je..lalallala~

hahah maria aka bell sengai..dari skolah keja ang kutuk orang ja nohh~ :P


EmoticonEmoticon